آرایش صورت قلبی
آرایش مناسب با صورت قلبی شکل
اسفند ۱۸, ۱۳۹۷
رژلب برند هدی بیوتی
جدیدترین رژلب برند هدی بیوتی
اسفند ۱۹, ۱۳۹۷

کرم پودر مینرال

انواع کرم پودر مینرال

کرم پودر مینرال

کرم پودر مینرال

   کرم پودر یکی از محصولات آرایش و زیرسازی پوست است که موجب پوشاندن آثار جوش، زخم، اگزما، اسکار، لکه های صورت و چین و چروک می شود. کرم پودر ها معمولا در رنگ های متنوع به بازار عرضه می شوند تا هر فردی متناسب با رنگ پوست خود بتواند از آن ها استفادهکند. بسیاری از تولید کنندگان کرم پودرها سعی دارند تا بافتی نرم برای فرمولاسیون محصولات خود در نظر بگیرند تا بتوان نتجیه آرایشی مطلوبی از این محصول گرفت. کرم پودر ها معمولا در انواع کرمی، مایع، فشرده و مینرال وجود دارند که هر کدام از این ها کاربردها و خصوصیات مخصوص به خود را دارند که در ادامه به تفکیک نوع این کرم پودر ها را به شما معرفی خواهیم کرد. در این مطلب کرم پودر مینرال یا فشرده شده را معرفی می کنیم. 

ویژگی های کرم پودر مینرال:

کاور دهی: سبک تا متوسط
مناسب برای نوع پوست: چرب/ مختلط
بهترین متد زدن: با براش
استفاده از از براش کابوکی
   ساده ترین روش برای استفاده ازکرم پودر مینرال، براش کابوکی سر گرد است که با حرکات ملایم و چرخشی پودر را به صورت زده و به خوبی پخش می کند. حتما به بینی، پیشانی و دیگر نقاطی که شاین اضافی دارند بیشتر دقت نمایید.
استفاده از براش گرد
   می توان به جای براش کابوکی از براش های فونداسیون گرد استفاده نمایید. کاوردهی با این مدل براش حریری و ملایم است و معمولا از این براش برای زدن فوداسیون کرمی یا مایع استفاده میشود.
استفاده از براش پرحجم
   اگر کاوردهی سبکی مدنظر شما است که پوست طبیعی به نظر برسد، براش را به ملایمت در این فونداسیون پودری با بافت شل بزنید و سپس به کل صورت بمالید، به خصوص ناحیه T شکل صورت را خیلی دقیق تر پوشش دهید.
فونداسیون مینرال پیشنهادی:
True Match Mineral    از لورال پاریس که حاوی SPF می باشد مناسب ترین نوع کرم پودر مینرال است. 

کرم پودر مینرالReviewed by آرایشگاه on Mar 9Rating: 2.5کرم پودر مینرالکرم پودر یکی از محصولات فونداسیون صورت است که موجب پوشش سطح پوست شده و نوع مینرال آن کاوردهی و قدرت جذب خوبی برای انواع پوست دارد. در این مقاله کرم پودر مینرال را معرفی می کنیم.

کرم پودر یکی از محصولات فونداسیون صورت است که موجب پوشش سطح پوست شده و نوع مینرال آن کاوردهی و قدرت جذب خوبی برای انواع پوست دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *