ماسک بذر کتان
ویتامینه مو با بذر کتان
آذر ۱۰, ۱۳۹۶
خوراکی ضد چین و چروک
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت دوم)
آذر ۱۱, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با آلوئه ورا

تقویت مو با آلوئه ورا

ویتامینه مو با آلوئه ورا

ویتامینه مو با آلوئه ورا

   یکی از مواد طبیعی بسیار مفید برای درمان ریزش مو، گیاه آلوئه ورا می باشد. این گیاه خاصیت مرطوب‌کنندگی داشته که موجب افزایش ضخامت تارهای مو می شود و همچنین PH پوست سر را نیز متعادل می سازد. جهت درمان ریزش موها کافی است ژل داخل یک یا دو برگ گیاه آلوئه ورا را با چاقو خارج کنید و به پوست سر بزنید و بعد از حدود نیم ساعت سر را با آب ولرم بشویید. برای اینکه نتیجه بهتری از این روش بگیرید بهتر است به طور منظم و هر هفته یک یا دو مرتبه این کار را تکرار کنید.
   روش دیگر برای استفاده از آلوئه ورا، ترکیب دو قاشق چایخوری شیر نارگیل به ژل آلوئه ورای تازه است. برای استفاده از این ترکیب ابتدا ترکیب را به پوست سر زده و حدود سی دقیقه بعد موها را با آب و شامپوی معمولی بششستشو دهید. توصیه می کنیم از این روش یک یا دو بار در هفته استفاده کنید. البته نوشیدن روزانه یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا به صورت ناشتا نیز موجب بهبود سلامتی و افزایش رشد و ضخامت موها می شود. 

ویتامینه مو با آلوئه وراReviewed by سه رخ on Dec 1Rating: 3.0ویتامینه مو با آلوئه ورایکی از گیاهان طبیعی سرشار از مواد مغذی و ویتامین های لازم برای موها گیاه آلوئه ورا است که موجب تقویت و افزایش ضخامت موها خواهد شد. د این مقاله شما را با این ماسک ویتامینه آشنا می کنیم.

یکی از گیاهان طبیعی سرشار از مواد مغذی و ویتامین های لازم برای موها  گیاه آلوئه ورا است که موجب تقویت و افزایش ضخامت موها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *