اثرات آرایش برای روح و روان
تأثیر آرایش و زیبایی بر سلامت روان
مهر ۲۷, ۱۳۹۷
فواید آب کاکتوس
خواص آب کاکتوس برای پوست
مهر ۲۸, ۱۳۹۷

آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۲)

آموزش پاک کردن حنا از روی پوست

آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۲)

آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۲)

   وقتی با حنا روی دست‌ ها و بخش‌ های دیگر بدن خود طرح ایجاد می‌ کنید، ممکن است این سوال برایتان پیش آید که چگونه می‌ توان آن را در مدت زمان کوتاهی به کلی از روی پوست پاک کرد؟ برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به موادی که در دسترس دارید، می‌توانید ساده‌ ترین راه را انتخاب کنید. ما در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد. 
5. لیمو
   لیمو و عصاره آن دارای خواص سفید کنندگی طبیعی و بسیار عالی می باشند که می‌توانند برای از بین بردن نقش حنا از روی دست به شما کمک کنند. برای استفاده از لیمو می‌ توانید 2 روش را استفاده کنید اول اینکه یک عدد لیمو را نصف کرده و از قسمت برش خورده آن را به پوست خود بمالید و ماساژ دهید. دوم اینکه در یک کاسه مقداری آب ریخته و دست خود را درون آن فرو ببرید و عصاره و آب لیمو را در آن بچکانید. این کار را یک یا دو بار در روز انجام دهید. اما قبلا مطمئن شوید که در سطح پوست دست شما خراش و بریدگی وجود نداشته باشد، زیرا لیمو ممکن است باعث سوزش و تحریک آن گردد.
6. خمیر دندان
   خمیر دندان برای برطرف کردن لک‌ های سمج مانند پلاک دندانی، لک‌ های روی جواهرات و نقش حنا روی پوست بسیار عالی است. مقدار زیادی خمیر دندان را روی پوست دست بزنیدو اجازه دهید تا کاملا خشک شود. سپس پوست خود را بسایید تا خمیر دندان از آن جدا شود. این روش برای از بین بردن حنا بسیار موثر است، اما اگر با یک بار کاملا پاک نشد، می‌ توانید دوباره آن را امتحان کنید.
7. جوش شیرین
   جوش شیرین هم مانند لیمو از دسته مواد سفید کننده طبیعی است که برای پاک کردن حنا از روی پوست بسیار  مناسب است. مقداری جوش شیرین را با کمی آب لیمو مخلوط کنید تا یک خمیر مناسب ایجاد شود. این خمیر را روی پوست دست بمالید تا زمانی که خشک شود. سپس با یک لیف، آن را به شکل دورانی ماساژ دهید و با آب گرم شسته و سپس خشک کنید. اگر لازم بود، باز هم این عمل را تکرار کنید.
8. هیدروژن پراکساید
   این محلول را می‌ توانید از داروخانه‌ ها تهیه کنید. هیدروژن پراکساید هم مانند مواد قبلی برای سفید کردن بسیاری از لک‌ها مانند زردی دندان‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد که برای پاک کردن نقش حنا نیز موثر می باشد. مقداری از این محلول را با پنبه به پوست خود زده و ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه بشویید. البته این محلول ممکن است روی تمام انواع پوست جواب ندهد.

آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Oct 19Rating: 2.5آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۲)برای پاک کردن حنا از روی پوست روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از مواد طبیعی و در دسترس این کار را انجام دهید. در این مقاله روش های پاک کردن حنا از روی پوست را به شما آموزش می دهیم.

برای پاک کردن حنا از روی پوست روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از مواد طبیعی و در دسترس این کار را انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *