مراقبت پوست
مرطوب کننده ها و بهترین آن ها
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸
مراقبت پوست
برای جوانی پوست فلفل پاپریکا بخورید
مرداد ۱۴, ۱۳۹۸

پوستی شاداب با مصرف فلفل سیاه

مراقبت پوست

خواص فلفل سیاه

پوستی شاداب با مصرف فلفل سیاه:

محتوای غنی فلفل سیاه:

فلفل با اینکه ماده ای ریز است اما خواص زیادی دارد که بهبود و سلامتی بدن بویژه پوست و مو را تضمین می کند. فلفل سرشار از مواد مغذی همچون منگنز، پتاسیم، آهن، فیبر رژیمی، و ویتامین‌های C و K است. این ماده خوراکی تند و تیز خاصیت های فروان دیگری همچون خواص ضد باکتری و ضد التهاب دارد و سرشار از آنتی ‌اکسیدان است تمام این فواید و خواص فلفل سیاه را به ادویه ای دارویی و شگفت ‌انگیز تبدیل‌ می ‌کنند. جالب است بدانید که مصرف فلفل به تسکین سرفه کمک می کند، سرماخوردگی و سایر بیماری ‌ها همچون ناراحتی‌های روده و بخصوص سرطان را از بین می برد و یا از پیشرفتشان جلوگیری می کند. اما از خواص این ماده غذایی برای پوست و مو نمی توان چشم پوشی کرد، در این بخش خواهیم گفت که با مصرف فلفل سیاه چه کمکی به سلامت پوست و موی خود می کنید.

خواص فلفل سیاه برای پوست:

اگر مدام از محصولات شیمیایی برای بازیابی سلامت و جوانی پوستتان استفاده کردید و نتیجه نگرفتید وقت آن رسیده که میان ادویه های منزلتان دنبال راه حل این مشکلات باشید. خواص فلفل سیاه را دست کم نگیرید و شادابی و سلامت را به پوست خود هدیه دهید.

در این بخش با خواص جالب توجه فلفل سیاه و مزایای آن برای پوست آشنا خواهید شد:

درمان پیسی:

پیسی سبب می شود رنگدانه های پوست در بعضی نواحی از بین بروند و سفید شوند. پیسی درمان های زیادی دارد ولی اگر دنبال یک درمان طبیعی هستید فلفل سیاه را در اولویت قرار دهید. فلفل سیاه سرشار از پپرین است. پپرین سبب تحریک رنگدانه های پوستی می شود بنابراین شما خیلی زود زیبایی و سلامت پوست خود را بدست خواهید آورد.

رفع چین ‌و چروک:

چون فلفل سیاه سرشار از آنتی ‌اکسیدان است بنابراین با محافظت از پوست در مقابل عوامل بروز پیری زودرس، شادابی و جوانی پوستتان را حفظ می کند. خطوط ظریف، چین‌ و چروک و نقطه‌های سیاه را می توانید با این ماده مغذی رفع کنید. خیلی از محصولات آرایشی تنها ادعای برگرداندن جوانی و لطافت پوست را دارند، ولی اگر فلفل سیاه را هر روز بتوانید مقدار معینی مصرف کنید، پس از مدتی تاثیر فوق العاده آن بر روی پوست شگفت زده تان خواهد کرد.

جلوگیری از ابتلا به ملانوما:

فلفل سیاه سپری در برابر سرطان پوست یا ملانوما هم هست. وقتی مقابل نور خورشید قرار می گیرد باید به فکر محافظت از آن نیز باشید، بنابراین مصرف فلفل سیاه می تواند از شما در برابر این اشعه های مضر ماوراءبنفش مراقبت کند.

لایه‌ برداری:

جالب است بدانید که می توانید با فلفل سیاه تازه یک اسکراب معجزه گر تهیه کنید. کمی دانه فلفل سیاه را بشکنید، با آن لایه برداری عالی تهیه کنید و سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید. با این ماسک طبیعی سموم از پوست صورت خارج می شوند و شما پوستی زیبا و درخشان خواهید داشت. فلفل سیاه گردش خون را افزایش می دهد، بنابراین با این اسکراب اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به پوستتان می رسد. در ضمن با خواص ضدالتهاب و ضدباکتری خود خطر ابتلا به آکنه را از پوست شما دور می کند.

پوستی شاداب با مصرف فلفل سیاهReviewed by Arayesh on Aug 4Rating: 3.0پوستی شاداب با مصرف فلفل سیاهمی توانید پوستی شاداب با مصرف فلفل سیاه داشته باشید فلفل چین و چروک صورت را از بین میبرد ماده ای ریز است اما خواص زیادی دارد.

می توانید پوستی شاداب با مصرف فلفل سیاه داشته باشید فلفل چین و چروک صورت را از بین میبرد ماده ای ریز است اما خواص زیادی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *