مراقبت پوست
چه ضد آفتابی خوب است؟
مرداد ۱۲, ۱۳۹۸
مراقبت پوست
پوستی شاداب با مصرف فلفل سیاه
مرداد ۱۳, ۱۳۹۸

مرطوب کننده ها و بهترین آن ها

مراقبت پوست

مرطوب کننده ها

مرطوب کننده ها و بهترین آن ها:

بهترین مرطوب کننده:

یک مرطوب کننده خوب یکی از اصل های موثر برای مراقبت پوست مخصوصا پوست خشک و مسن است. مرطوب کننده ها می توانند خشکی پوست را خنثی کنند و چروک ها را کمتر کند و یا از بدتر شدن چروک و خشکی جلوگیری کند  حتی اگر اثر موقت باشد.

کرم ها و لوسیون هایی که دارای آب هستند انتخاب خوبی برای مرطوب کننده صورت است، این کرم ها آب را به پوست منتقل می کنند و اثرات نرمی پوست را بیشتر می کند. مرطوب کننده های خوب می توانند پوست خشک، خارش دار و تحریک کننده را تسکین دهند و ترمیم کنند،بر روی بازسازی سلول های سطحی پوست تمرکز می کند.

به راحتی به پوست شما جذب می شود و به مدت یک شب به منظور بازسازی چهره شما کار می کند. استفاده درست از مرطوب کننده شما، باعث افزایش هیدراتاسیون در پوست شما می شود، از پوسته پوسته شدن و تیرگی جلوگیری می کند و یک لایه محافظتی از رطوبت ایجاد می کند که تمام روزه است.

علاوه بر این، استفاده مناسب از کرم صورت باعث می شود که مواد ضد پیری بهتر کار کنند، پس از دوش گرفتن یا شستن صورت از مرطوب کننده استفاده کنید ،از مرطوب کننده ها می شود روی گردن و قفسه سینه و دست استفاده کرد.

ادعاهای ساخته شده توسط تبلیغات مرطوب کننده ممکن است باور نکردنی باشد ،کلمات خوب به نظر می رسند، اما گاهی اوقات حقیقت فرق دارد، مرطوب کننده های مختلف ادعا می کنند پوست را جوان تر، سالم تر، روشن تر و حتی بهتر می کند.

برخی حتی ادعا می کنند که برای مبارزه با چین و چروک و یا کاهش آسیب خورشید موثر است و با برچسب های قیمت از 5 دلار تا هزارا دلار به فروش می رسد. مرطوب کننده ها بر روی ظاهر پوست تاثیر می گذارد با انجام سه کار جلوگیری از خشک شدن، تناسب پوست و بهبود بافت پوست،محصول مرطوب کننده این اهداف را از طریق کمک به جذب آب پوست و پر کردن فضاهای بین سلول های پوست برای جایگزینی رطوبت از دست رفته انجام می دهند.

تاثیر مرطوب کننده ها بر کلاژن پوست:

اگر شما می خواهید مرطوب کننده خود را برای کاهش چین و چروک و نشانه های دیگر پیری، کاهش زخم و یا علائم کشش، و یا افزایش تولید کلاژن، استفاده کنید مراقب باشید: بسیاری از این ادعاها در مرطوب کننده ها ثابت نشده است،مطالعات علمی بر روی فرمول مرطوب کننده برای تعیین اعتبار ادعاهای سازنده انجام شده است. همچنین باید مطمئن شوید که چیزی که شما خریداری کردهاید، حداقل یک ماده مؤثر اثبات شده است. برای مثال، در مورد کرم ضد پیری، باید به دنبال رتینوئید، آلفا هیدروکسی اسید، اسید کجیک یا اسید سالیسیلیک باشید.

شناخت نوع پوست شما بهترین نقطه شروع برای تعیین نوع  مرطوب کننده است. مرطوب کننده هایی که برای پوست خشک ساخته می شوند، ممکن است بر پایه روغن باشد، که سنگین تر از آن چیزی است که فردی با پوست طبیعی نیاز دارد. دیگر مرطوب کننده ها ممکن است حاوی عطر ها یا رنگ هایی باشند که پوست حساس را تحریک می کنند. محصولات مختلفی را آزمایش کنید تا بتوانید یکی از آن ها را که برای شما مناسب است، پیدا کنید.

مرطوب کننده ها و بهترین آن هاReviewed by Arayesh on Aug 3Rating: 3.0مرطوب کننده ها و بهترین آن هامرطوب کننده ها و بهترین آن ها، یک مرطوب کننده خوب یکی از اصل های موثر برای مراقبت پوست مخصوصا پوست خشک و مسن است. مرطوب کننده می تواند چروک ها را کمتر کند.

مرطوب کننده ها و بهترین آن ها، یک مرطوب کننده خوب یکی از اصل های موثر برای مراقبت پوست مخصوصا پوست خشک و مسن است. مرطوب کننده می تواند چروک ها را کمتر کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *