آموزش آرایش چشم
آموزش آناتومی آرایش چشم
مهر ۲۵, ۱۳۹۷
رفع خط اخم
درمان خانگی برای رفع خط اخم
مهر ۲۶, ۱۳۹۷

کاربردهای روغن نارگیل برای زیبایی

آموزش کاربردهای روغن نارگیل برای زیبایی

کاربردهای روغن نارگیل برای زیبایی

کاربردهای روغن نارگیل برای زیبایی

   روغن نارگیل را می توان به عنوان یکی از مرطوب کننده های طبیعی معرفی کرد. این روغن یکی از فوق العاده ترین مواد طبیعی است که می تواند به خوبی پوست را هیدارته کند و همچنین به عنوان روغن همه کاره در زیبایی شناخته شده است. این روغن به سرعت جذب پوست خواهد شد و به هیچ عنوان حالت سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند و بسیار سریع باعث ایجاد نرمی و لطافت در پوست می شود.
- پاک کننده آرایش
   روغن ها یکی از عناصر اصلی در محصولات پاک کننده آرایش هستند و آن هم به این دلیل است که می توانند خیلی راحت تمام مواد آرایشی را از روی پوست پاک کنند. این بار برای پاک کردن آرایش و به ویژه آرایش چشم ها به جای استفاده از پاک کننده های آرایش صنعتی از روغن نارگیل استفاده کنید. این روش نه تنها یک روش طبیعی، ارزان و ساده است بلکه تاثیر بسیار خوبی در تغذیه رسانی به پوست دارد و علاوه بر پاک کردن آرایش، به سالم تر شدن پوست کمک می کند. 
   می توانید از روغن نارگیل برای تمام قسمت های صورت استفاده کنید و بعد از پاک کردن آرایش، پوست خود را با آب گرم بشویید. روغن نارگیل باقی مانده روی پوست نیز می تواند باعث ایجاد نرمی و لطافت در پوست گردد. بهترین کار برای پاک کردن آرایش با روغن نارگیل این است که مقداری از روغن نارگیل را روی پد پنبه ای ریخته و به آرامی آرایش را پاک کنید.
- روغن نارگیل به عنوان ماسک مو
   تنها کاری که باید انجام دهید این است که بعد از شستن موها، از روغن نارگیل به عنوان یک سرم روی موها استفاده کنید. فقط باید چند قطره از روغن نارگیل گرم شده را کف دستان خود بریزید و بعد به آرامی پوست سر را ماساژ دهید. برای اثربخشی بهتر می توانید از یک پوشش پلاستیکی هم روی موها استفاده کنید. روغن های طبیعی می توانند به طور موثری باعث آبرسانی به پوست و مو شده و مشکلات مو را برطرف کنند.
   روغن نارگیل یکی از بهترین روغن ها برای تقویت موی سر و همچنین یک ماسک موی طبیعی و فوق العاده است که می توانید بسیار راحت از آن استفاده کنید. این روغن فوق العاده سبک و رقیق است و خیلی سریع و ساده می توان برای تارهای مو و پوست سر مورد استفاده قرار داد و بسیار راحت هم شسته می شود. این روغن باعث تغذیه رسانی به پوست سر شده، رشد موها را افزایش می دهد و همچنین باعث کاهش ریزش موها نیز می شود.
- روغن نارگیل به عنوان بالم لب
   خشک شدن پوست لب یکی از مشکلاتی است که ممکنه در هر زمانی ایجاد شود. برای برطرف کردن خشکی لب بهتر است که این بار از روغن نارگیل استفاده کنید. تنها کافی است چند قطره از این روغن را روی لب ماساژ دهید  تا به سرعت لب هایی نرم و صاف داشته باشید. البته بهتر است این کار را هرشب انجام دهید تا روغن مدت زمان بیشتری روی پوست لب بماند و نرمی و لطافت بیشتری را برای پوست لب ها ایجاد نماید.
- نرم کننده بدن
   روغن نارگیل یک لوسیون طبیعی برای تمام قسمت های بدن است. استفاده از این روغن به عنوان مرطوب کننده برای بدن کمک می کند تا تمام قسمت های بدن هیدارته شوند و آب بدن در پوست حفظ شود. علاوه بر این باعث تغذیه رسانی به پوست بدن شده و کمک می کند تا همیشه پوستی نرم و لطیف داشته باشید. این روغن بوی بسیار خوبی دارد و اگر بعد از حمام کردن روی بدن استفاده شود موجب خوشبو شدن شما در تمام مدت خواهد شد. روغن نارگیل خیلی سریع جذب پوست شده و احساس چرب بودن روی پوست ایجاد نخواهد کرد.
- روغن نارگیل به عنوان روغن حمام
   اگر تمایل دارید هیداراتاسیون عمیقی برای پوست خود انجام دهید پیشنهاد ما این است از روغن نارگیل در وان حمام استفاده کنید به این صورت که حدود 1 تا 2 قاشق روغن نارگیل را به آب وان حمام اضافه کرده و به مدت 15 تا 30 دقیقه در این آب قرار گیرید. بهتر است پوست بدن را در آب ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب پوست شود. بعد از این کار بدن را آبکشی کنید و از حمام خارج شوید. با این کار پوست بدن فوق العاده نرم و لطیف خواهد شد. به علاوه می توانید از روغن نارگیل به عنوان ژل اصلاح هم استفاده کنید تا بعد از تراشیدن موها پوستی نرم تر و لطیف تر داشته باشید.
- استفاده از روغن نارگیل برای تقویت کوتیکول ناخن
برای اینکه ناخن های شما تقویت شوند و کوتیکول ناخن نرم شود بهتر است که استفاده از روغن نارگیل را شروع کنید و چند قطره از این روغن را برای ماساژ دادن کوتیکول ناخن استفاده کنید. توصیه می شود این کار را هر شب انجام دهید تا شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن بر روی ناخن های خود باشید. این روغن به هیچ عنوان چربی اضافی ندارد و روی ناخن ها جمع نمی شود. با این کار پوست اطراف ناخن خیلی نرم شده و از خشک و کنده شدن این پوست ها جلوگیری خواهد شد. بهتر است این کار را در فصل های سرد سال بیشتر انجام دهید.

کاربردهای روغن نارگیل برای زیباییReviewed by آرایشگاه on Oct 17Rating: 3.0کاربردهای روغن نارگیل برای زیباییروغن نارگیل برای زیبایی و تقویت ناخن ها و پوست و مو بسیار مؤثر عمل می کند و موجب در پاکسازی پوست نیز مؤثر می باشد. در این مقاله کاربردهای روغن نارگیل برای زیبایی را به شما آموزش می دهیم.

روغن نارگیل برای زیبایی و تقویت ناخن ها و پوست و مو بسیار مؤثر عمل می کند و موجب در پاکسازی پوست نیز مؤثر می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *