آموزش کاربردهای روغن نارگیل برای زیبایی
کاربردهای روغن نارگیل برای زیبایی
مهر ۲۵, ۱۳۹۷
مزایای سبزی جعفری
فواید سبزی جعفری برای پوست
مهر ۲۶, ۱۳۹۷

درمان خانگی برای رفع خط اخم

رفع خط اخم

درمان خانگی برای رفع خط اخم

درمان خانگی برای رفع خط اخم

- غذاهای سالم و نوشیدن مقدار زیادی آب
   افرادی که رژیم غذایی سالم دارند و از مواد طبیعی و میوه و سبزیجات زیاد استفاده می کنند و همچنین در طول روز آب زیادی می نوشند، پوستی سالم دارند و نسبت به بقیه افراد دیرتر به پیری پوست مبتلا خواهند شد.
- خواب کافی
   8 ساعت خواب مفید در طول شبانه روز موجب می شود تا پوست سالمتری داشته باشید و پوست شما چروک نخواهد شد.
- استفاده از روبالشتی نرم
   پارچه های زبر و خشن باعث ایجاد اصطحکاک روی سطح پوست خواهند شد و موجب چروک شدن پوست می شوند. بنابراین بهتر است برای بالشتی که روی آن میخوابید از ملحفه های نرم استفاده کرده و هفته ای 1بار آن ها را بشویید تا پوست شما آلوده نگردد.
- به پشت بخوابید
   یکی از راه های کاهش خطوط اخم و چین و چروک پیشانی به پشت خوابیدن است. خود را عادت دهید تا بتوانید به پشت بخوابید.
- مرطوب کردن
   حداقل 3 بار در طول روز از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید. هر قدر پوست مرطوبتر باشد دیرتر چروک خواهد شد.
- استفاده از کرم ضد آفتاب
   استفاده از کرم ضدآفتاب از ورود اشعه های مضر خورشید به پوست جلوگیری کرده و پوست دیرتر چروک می شود.
- ماساژ صورت
   ماساژ دادن صورت اگر به روش اصولی انجام شود هم آرامش بخش است و هم باعث رفع چین و چروک صورت و جوانسازی پوست می گردد.
- استفاده از عینک آفتابی
   استفاده از عینک آفتابی از ورود اشعه ایکس به پوست اطراف چشم جلوگیری می کند و موجب می شود شما زمانی که در آفتاب هستید کمتر اخم کنید و در نتیجه پوست شما چروک نمیشود.
- لایه بردار
   هفته ای یک یا دوبار از اسکراب یا لایه بردار پوست استفاده کنید. این کار موجب می شود پوستی سالم و نرم داشته باشید و همچنین خطوط اخم کمتر خواهد شد.
- ژله
   ژله میتواند پوست رل آبرسانی، جوان و از چروک آن جلوگیری کند. برای داشتن پوست شاداب و بدون چروک می توانید صبح ناشتا ژله بخورید و یا اینکه مقداری ژله را روی قسمتی که خط اخم و چروک پیشانی است بمالید و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه بر روی پوست بماند سپس آن را بشویید.
- ماسک سفیده تخم مرغ
   کلاژن و پروتئین موجود در تخم مرغ می تواند باعث سفتی پوست و کاهش خطوط چین و چروک شود. سفیده تخم مرغ را روی قسمتی از پوست که چروک شده بمالید و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه بماند و سپس آن را بشویید.
- روغن نارگیل
   کمی روغن نارگیل را روی پیشانی بزنید و به آرامی مالش بدید تا به پوست جذب شود. این کار را هر روز قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید و در عرض چند هفته می توانید یک تفاوت بزرگ را مشاهده کنید.
- آلوئه ورا
   قبل از رفتن به رختخواب و قبل از شستن صورت، صبح زود، کمی آلوئه ورا روی پیشانی خود ماساژ دهید. اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس آن را با آب گرم بشویید. هر روز این کار را برای از بین بردن چین و چروک و خطوط اخم خود تکرار کنید.

درمان خانگی برای رفع خط اخمReviewed by آرایشگاه on Oct 18Rating: 2.5درمان خانگی برای رفع خط اخمبرای از بین بردن خط اخم روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از روش های خانگی و بدون عوارض کمک بگیرید و در منزل ماسک های گیاهی تهیه کنید. در این مقاله درمان خانگی برای رفع خط اخم را به شما آموزش می دهیم.

برای از بین بردن خط اخم روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از روش های خانگی و بدون عوارض کمک بگیرید و در منزل ماسک های گیاهی تهیه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *