ماسک لایه بردار
بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت سوم)
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
لیفتینگ صورت با نخ
عوارض جانبی لیفت با نخ
آبان ۲۷, ۱۳۹۶

کاربرد لیفت ابرو

لیفت ابرو

کاربرد لیفت ابرو

کاربرد لیفت ابرو

   لیفت ابرو یکی از شیوه های جوانسازی پوست در ناحیه چشم هاو ابروها و پیشانی است که بیشتر برای افرادی که افتادگی پلک دارند توصیه می شود.به صورت کلی افرادی که شرایط زیر را داشته باشند، می‌توانند گزینه های مناسبی برای جراحی لیفت ابرو و پیشانی باشند:
۱- افرادیی که ابروهایی پایین‌ تر از حد طبیعی دارند که موجب غمگین و یا خسته به نظر رسیدن صورت فرد شده یا ابروها قوس زیبایی نداشته باشد.
۲-  افرادی که چین‌ و‌ چروک‌ های افقی در ناحیه پیشانی خود دارند.
۳- افرادی که چین‌ و‌ چروک‌ های عمودی در فاصله بین دو ابروی ی که اخود دارند.
   مشکل اصلی بیشتر از ۹۰درصد افرادی که با شکایت از پوست اضافه در پلک‌ های بالا جهت انجام لیفت ابرو به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌کنند، در واقع افتادگی (پتوز) ابرو است نه پلک فوقانی و درصورتی که این افراد تحت عمل جراحی زیبایی پلک بالا (بلفاروپلاستی فوقانی) و برداشتن پوست اضافه پلک فوقانی قرار گیرند، افتادگی ابروی آنها بیشتر شده و فاصله ابرو تا چشم کاهش خواهد یافت و درنتیجه دچار علائم پیری ناحیه چشم و اطراف چشم خواهند شد. عمل جراحی مناسب در اکثر این افراد لیفت ابرو است و با بالا بردن ابرو با عمل جراحی، پوست اضافه در پلک فوقانی برطرف شده و چشم‌ها بازتر و زیباتر خود را نشان می دهند.

کاربرد لیفت ابروReviewed by سه رخ on Nov 18Rating: 3.0کاربرد لیفت ابرولیفت ابرو یکی از شیوه های جوانسازی پوست و چین و چروک اطراف ابروها، چشم ها و پیشانی است و بیشتر برای خانم های میانسال و مسن توصیه می شود. در این مقاله کاربرد این تکنیک زیبایی را باهم بررسی می کنیم.

لیفت ابرو یکی از شیوه های جوانسازی پوست و چین و چروک اطراف ابروها، چشم ها و پیشانی است و بیشتر برای خانم های میانسال و مسن توصیه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *