بهترین کرم پودر برای پوست چرب
بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار
تیر ۱۰, ۱۳۹۷
کراتینه مو با مواد خانگی
کراتینه مو با سس مایونز
تیر ۱۰, ۱۳۹۷

کاربرد مداد سفید در آرایش

مهمترین ترفند های آرایشی با مداد سفید

کاربرد مداد سفید در آرایش

کاربرد مداد سفید در آرایش

   مداد سفید یکی از محصولات آرایشی برای آرایش چشم است که علاوه بر آرایش چشم برای آرایش کلی صورت نیز کاربرد دارد. در ادامه ترفندهای آرایشی با مداد سفید را به شما آموزش می دهیم:
- ترفندهای آرایشی خط چشم سفید: کم کردن مقدار قرمزی
   چه چشم های شما از آلرژی چه از گریه کردن زیاد قرمز شده باشد، این ترفند آرایشی برای شما خیلی مفید است. خط چشم سفید را روی واترلاین و پلک بکشید تا اثر قرمزی خنثی شود و چشم ها بازتر و درشت تر به نظر برسند. 
- ترفندهای آرایشی خط چشم سفید: بهتر نشان دادن سایه چشم
   اگر از سایه چشم استفاده می کنید و قصد دارید رنگدانه های آن خیلی خوب به نظر برسد می توانید از مداد چشم سفید به عنوان پایه روی پلک استفاده کنید که حتی مات ترین و بی رنگ ترین سایه چشم را هم به بهترین شکل نمایان می سازد.
- ترفندهای آرایشی خط چشم سفید: هایلایت کردن ابرو
   با استفاده از مداد چشم سفید می توان ابروها را بالاتر از چیزی که هست نشان داد. فقط کافی است با مداد چشم سفید بالا و زیر ابرو را بکشید و با انگشت آن را محو کنید تا یک هایلایت ملایمی به وجود آید و ابروها کاملا بالا رفته و جذاب شود.
- ترفندهای آرایشی خط چشم سفید: دادن مدل آمبره به آرایش چشم
   آرایش چشم شاید در نگاه اول خیلی سخت به نظر برسد اما با خط چشم سفید کشیدن این مدل سایه چشم خیلی راحت تر است. برای کشیدن سایه چشم آمبره فقط به دوتا رنگ احتیاج دارید: مداد چشم سفید و یک مداد چشم مشکی، آبی یا بنفش یا هر رنگ دیگری که دوست دارید. اول از همه با مداد چشم سفید یک خط روی خط مژه پلک بالا از گوشه ی داخلی چشم تا مرکز پلک بکشید سپس خط چشم رنگی را برداشته و از مرکز تا خارج از گوشه ی خارجی چشم کشیده سپس با یک براش خط چشم ظریف و کوچک مرکز این دو خط را باهم به خوبی ترکیب کنید. 
- ترفندهای آرایشی خط چشم سفید: بزرگتر نشان دادن چشم ها
   با کمک ترفندهای آرایشی می توان آرایش چشم را جوری تغییر داد که چشم ها زیباتر شوند! یکی از این ترفندها استفاده از مداد چشم سفید است که موجب بزرگ نشان دادن چشم ها می شود. واترلاین پلک پایین رو با مداد سفید بکشید که با سفیدی رنگ چشم ترکیب می شود و چشم را بزرگتر نشان می دهد. 
- ترفندهای آرایشی خط چشم سفید: هایلایت کردن گوشه ی داخلی چشم
   به جز کانسیلر برای پوشاندن حلقه های سیاه زیر چشم، خط چشم سفید هم می تواند گوشه ی داخلی چشم ها را پر کرده و به چشم ها زیبایی و درخشش خاصی دهد. دقیقا مانند هایلایتر!

کاربرد مداد سفید در آرایشReviewed by آرایشگاه on Jul 1Rating: 2.0کاربرد مداد سفید در آرایشمداد سفید یکی از پرکاربردترین محصولات آرایش است که برای آرایش چشم و تغییر حالت چشم بسیار کاربرد دارد و موجب جذاب تر شدن آرایش چشم می شود. در این مقاله کاربرد مداد سفید در آرایش را به شما آموزش می دهیم.

مداد سفید یکی از پرکاربردترین محصولات آرایش است که برای آرایش چشم و تغییر حالت چشم بسیار کاربرد دارد و موجب جذاب تر شدن آرایش چشم می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *