مهمترین ترفند های آرایشی با مداد سفید
کاربرد مداد سفید در آرایش
تیر ۱۰, ۱۳۹۷
بهترین روش درمان پف زیر چشم
درمان خانگی پف زیر چشم
تیر ۱۱, ۱۳۹۷

کراتینه مو با سس مایونز

کراتینه مو با مواد خانگی

کراتینه مو با سس مایونز

کراتینه مو با سس مایونز

   افرادی که موهای خشک و وز دارند همیشه از حالت موهای خود ناراضی هستند. یکی از مهم ترین دلایل موهای خشن و بدحالت عدم تغذیه درست و قدرت در ریشه موها است. البته رنگ کردن مکرر موها و استفاده از مواد و وسایل شیمیایی مضر هم باعث زبر شدن و بدحالتی موها خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم بجای مصرف مواد شیمیایی با مواد طبیعی موها را درمان کنید. کراتینه کردن مو یکی از راه های نرم و لخت کردن موها می باشد اما آسیب زیادی به مو نخواهد زد. بنابراین توصیه می کنیم بجای کراتینه از سس مایونز برای صاف و نرم کردن موها استفاده کنید. در ادامه ما این روش را به شما آموزش می دهیم:
   کسانی که موهای زبر و خشن و بد حالت و خشک و آسیب دیده دارند می توانند برای صاف کردن موهای خود از نوشابه و سس مایونز استفاده کنند. برای استفاده از این روش باید ساقه موها رو با سس مایونز و نوشابه ماساژ داده و سپس اجازه دهید این ماسک دو ساعت روی موها بماند و سر خود را با کلاه مخصوص رنگ بپوشانید. در نهایت موها را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. از سس مایونز می توان بعنوان یک نرم کننده عالی برای مو استفاده کنید. همچنین با شستن موها با نوشابه می توان از شر موهای بد حالت خلاص شوید و موهایی صاف داشته باشید.

روش استفاده از سس مایونز برای کراتینه مو

   برای استفاده از ماسک سس مایونز برای موها بهتر است یک مارک معروف سس را خریداری کنید. برای این کار ابتدا کمی موها را با آب خیس کرده سپس با توجه به اندازه موها از سس مایونز استفاده کنید. سس را به آرامی روی موهای سر ماساژ دهید تا تمام موها به سس آغشته شوند. سپس یک کلاه دوش یا کلاه رنگ را روی سر کشیده و اجازه دهید تا نیم ساعت روی موها بماند سپس موها را با آب گرم و شامپو به خوبی بشویید تا چربی سس بین موها از بین برود. سس مایونز دارای روغن هایی است که برای رشد و ترمیم مو بسیار مؤثر هستند و نه تنها باعث مرطوب تر شدن موها شده بلکه برای افرادی که موهای زبر، خشک، آسیب‌ دیده و مجعد دارند، می توانند ساقه موهای خود را به سس مایونز آغشته کنند. سپس موها را با کلاه مخصوص رنگ حدود ۳-۲ ساعت بپوشانید و در نهایت هم با شامپویی ملایم، موها را شستشو دهید.

کراتینه مو با سس مایونزReviewed by آرایشگاه on Jul 1Rating: 2.5کراتینه مو با سس مایونزکراتینه کردن موها یکی از شیوه های صاف کردن مو در آرایشگاه است که می توانید همین روش را با مواد طبیعی مانند سس مایونز و نوشابه را در منزل انجام دهید. در این مقاله کراتینه مو با سس مایونز را به شما آموزش می دهیم.

کراتینه کردن موها یکی از شیوه های صاف کردن مو در آرایشگاه است که می توانید همین روش را با مواد طبیعی مانند سس مایونز و نوشابه را در منزل انجام دهید.

1 دیدگاه

  1. مهرانه گفت:

    چه باحالللللللللل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *