ماسک لیفتینگ
ماسک خانگی برای لیفتینگ پوست صورت
فروردین ۱۷, ۱۳۹۸
ماسک موی خشک
ماسک خانگی برای موی وز و خشک (قسمت ۲)
فروردین ۱۷, ۱۳۹۸

کرم ضدآفتاب برای انواع پوست و آکنه

ضدآفتاب مناسب پوست خشک

کرم ضدآفتاب برای پوست های خشک

کرم ضدآفتاب برای انواع پوست و آکنه

فرادی هستند که دارای پوستی مختلط بوده، یعنی در ناحیه ای از پوست صورت، خشک و در ناحیه دیگر مانند بینی و یا گونه ها، چرب می باشد. این چنین افراد بهتر است که، از کرم ضد آفتاب هایی مناسب برای پوست مختلط یا فاقد چربی، مناسب پوست چرب، استفاده کنند. البته این افراد، برای اینکه نواحی از پوست که خشک است، دچار التهاب و حساسیت نشود، بهتر است که از یک کرم مرطوب کننده در آن نواحی استفاده کنند و سپس کرم ضد آفتاب مخصوص پوست مختلط را استفاده نمایند. البته در صورتی که پوستی حساس یا دارای آکنه دارید، باید از ضد آفتاب هایی استفاده کنید، که دارای فیلتر UVB باشند، که این فیلتر نسبت به UVA، سبکتر بوده و همچنین باید فاقد چربی باشد. 
- ضد آفتاب رنگی SPF30 مناسب انواع پوست فاربن
   یکی از کرم های ضدآفتاب ایرانی با دوام و با کیفیت که از نظر قیمت هم مقرون به صرفه است، کرم ضد آفتاب فاربن می باشد. این ضد آفتاب اصیل ایرانی علاوه بر آبرسانی و با طراوت کردن پوست، موجب روشن تر و درخشان تر شدن پوست نیز می شود. این ضد آفتاب به دلیل دارا بودن بیسابولول و نعنا، التهاب ها را کاهش داده و قابلیت محافظ در برابر اشعه های UVA و UVB نیز می باشد.
- کرم ضد آفتاب روزانه سان اسنس SPF50
   کرم ضد آفتاب روزانه سان اسنس، محصول کشور استرالیا بوده و برای انواع پوست، بخصوص پوست های چرب و آکنه مناسب می باشد. این کرم ضد آفتاب هم برای خانم ها و هم برای آقایان و هم برای افرادی که مدام در حال جوش زدن هستند، مناسب می باشد. کرم ضد آفتاب سان اسنس بی رنگ و ضد براق بوده، البته برای پوست های چرب موجب ماتی نیز می شود. از مزایای این محصول می توان به دارا بودن ویتامین Eو B3 ، خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی، بازسازی پوست و  جذب سریع نیز اشاره کرد.
- کرم ضد آفتاب ضد لک SPF50 نوروا مدل Trio White S
   یکی دیگر از کرم ضد آفتاب های فرانسوی، کرم ضد آفتاب و ضد لک نوروا است، که علاوه بر ضد آفتاب بودن، خاصیت درمانی و برطرف کننده لک و کک نیز دارا می باشد. این ضد آفتاب مناسب در برابر اشعه های UVA و UVB نیز می باشد و به هنگام استفاده از آن، انتقال ملانین به سطح پوست را کاهش داده و در برابر آب، نور و تعریق مقاوم می باشد. در صورتی که پوستی کدر و تیره دارید، حتما از ضد آفتاب ضد لک نوروا را استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب نوروا- کرم ضد آفتاب ضد آب SPF 30 دکتر مورد مدل Age Proof
   یکی از ضد آفتاب های آمریکایی که بسیار هم گران می باشد، کرم ضد آفتاب ضدآب دکتر مورد (Murad) است. یکی از مزایای این کرم ضد آفتاب که موجب خاص شدن آن می شود، مناسب برای محیط های آبی مانند استخر بوده و در واقع یک محافظ قوی در برابر اشعه های سبک و سنگین UVA و UVB نیز می باشد. این کرم ضد آفتاب برای انواع پوست، بخصوص پوست چرب و حساس مناسب تر بوده است. زمانیکه از این ضد آفتاب استفاده می کنید، باید با چین و چروک، و پیری پوست خداحافظی کنید. البته این ضد آفتاب دارای +++PA بوده که این عمل، ماندگاری بیشتری در مقابل اشعه های آفتاب مانند UVA را ایفا می کند.

کرم ضد آفتاب دکتر مورد

کرم ضدآفتاب برای انواع پوست و آکنهReviewed by آرایشگاه on Apr 6Rating: 2.5کرم ضدآفتاب برای انواع پوست و آکنهخانم هایی که پوست حساس و آکنه دار دارند می توانند از ضدآفتاب های ضدآکنه استفاده کنند تا لک و مشکلات پوستی آن ها به مرور زمان برطرف شود. در این مقاله کرم ضدآفتاب برای انواع پوست و آکنه را معرفی می کنیم.

خانم هایی که پوست حساس و آکنه دار دارند می توانند از ضدآفتاب های ضدآکنه استفاده کنند تا لک و مشکلات پوستی آن ها به مرور زمان برطرف شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *