آموزش رفع سیاهی زیربغل با ماسک های طبیعی
رفع سیاهی زیربغل با ماسک های طبیعی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۶
بافت حصیری و شینیون مو
آموزش شینیون حصیری مو
مرداد ۲۴, ۱۳۹۶

ماسک حنا و تخم مرغ برای تقویت مو

ماسک حنا و تخم مرغ

ماسک حنا و تخم مرغ برای تقویت مو

ماسک حنا و تخم مرغ برای تقویت مو

پروتئین موجود در تخم مرغ موجب تقویت فولیکول های مو شده و رشد موها را تسریع می بخشد. رشد موها تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون تغذیه، رژیم غذایی، مصرف دارو و غیره قرار دارد. سایت سه رخ در این مقاله ماسک مویی را به شما آموزش می دهد که به کمک آن می توانید موهای خود را تقویت کرده و موجب رشد مجدد آن ها شوید. به گفته آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه این ماسک علاوه بر تقویت و ضخیم شدن موها موجب تغییر رنگ موها خواهد شد. البته این تغییر مو بستگی به رنگ پایه موهای شما خواهد داشت. مواد لازم برای تهیه این ماسک :
- پودر حنا (بسته به میزان بلندی موها)
- یک عدد تخم مرغ
- نصف فنجان آب لیمو ترش تازه
- یک فنجان آب

ابتدا باید پودر حنا و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید آنقدر که حالت خمیری شکل به خود بگیرد . به مدت یک ساعت اجازه دهید بماند.سپس آب لیموترش را به خمیر اضافه کنید بعد خمیر را به پوست سر و مو بزنید. این ماسک حداقل باید دو ساعت روی موها بماند یا می توانید شب از این ماسک استفاده کنید و تا صبح روی موها باقی بماند. وقتی خواستید موها را بشویید حتما از آب ولرم یا خنک استفاده نمایید و ماسک خشک شده را از روی موها به آرامی پاک کنید. 

این ماسک یکی از بهترین انواع ماسک حنا است که در آرایشگاه بیشترین کاربرد را برای تقویت مو دارد.

مطالب مرتبط:
رنگ کردن طبیعی مو با حنا
رفع سفیدی مو با حنا
نکات مهم در استفاده از ماسک حنا

خواص حنا برای مو
ماسک حنا و روغن کنجد برای رشد مو

درمان شوره سر با ماسک حنا و شنبلیله
درمان ریزش مو با ماسک حنا،شنبلیله و انگور فرنگی هندی

درمان شوره و خارش پوست سر با ماسک موی حنا
درمان شوره سر با ماسک موی حنا و تخم مرغ
ماسک حنا و روغن زیتون برای رشد موها


ماسک حنا و تخم مرغ برای تقویت موReviewed by سه رخ on Aug 15Rating: 4.5ماسک حنا و تخم مرغ برای تقویت موماسک حنی یکی از پرکاربردترین ماسک های طبیعی است که برای پوست و مو بیشترین کاربرد را دارد. بدلیل پروتئین های موجود در تخم مرغ ریشه های مو تقویت شده و رشد مو سرعت می یابد. این ماسک علاوه بر تقویت موها موجب تغییر رنگ آن ها نیز می شود.

6 دیدگاه ها

  1. ستایش گفت:

    چی کار کنیم موهامون رنگ نگیره

  2. Sajjad گفت:

    سلام. من ۲۳ سالمه و ریزش موهام خیلی زیاد شده بود و تونستم این مشکلو با این همین تخم مرغ و حنا و یک سری کار های دیگه که بهتون میگم، حل کنم. دوست داشتم با شما هم اشتراک بزارم شاید ب دردتون خورد. فقط ۵ دقیقه وقت میبره متن زیر رو بخونید. ببخشید کالا عادت دارم تمام جزئیات رو توضیح بدم.
    .
    برای اینکه بفهمید چطور میتونید مشکل ریزش مو رو حل کنید، باید چند مورد رو برسی کنید. اول اینکه برسی کنید توی سنی که هستید چ مقدار ریزش مو طبیعی هست.
    دوم اینکه پوست سرتون چربه یا خشک. سوم اینکه برید حتما یه آزمایش چک آپ کامل بدید و بفهمید مشکلی خدای نکرده دارید یا نه. چهارم اینکه پیش دکتر پوست و مو برید تا برسی کنه که پوست سرتون خدای نکرده قارچ یا بیماری پوستی نگرفته باشه.
    .
    واسه خودم، پوست سرم بسیار چربه، بیماری نداشتم، شوره هم خیییلی میزد، سرم مدام خارش داشت و موهام خیلی ریزش داشت. اولین کاری ک کردم، موهامو از ته زدم (با تیغ نه، با ماشین صفر) و زدن مو از ته خیلی موثر و خوبه (البته اگر پسر هستید 🙂 ) دومین کار اینکه شامپویی رو انتخاب کردم که نه سرمو چرب کنه، نه خشک کنه، قشنگ کف کنه و خوب تمیز کنه. واسه سر من سیر پرژک جواب داد.
    .
    سومین کار قبل از اینکه حمام برم، ۱ دونه تخم مرغ (تخم مرغ بومی) داخل یه ظرف پلاستیکی شکستم و کلی هم زدم و بعدش کم کم حنا رو بهش اضافه کردم و خوب هم زدم. بعد از اینکه حمام رفتم و سرمو با شامپو خوب تمیز کردم، این حنا و تخم مرغ به سرم زدم و حسابی ماساژ دادم که قشنگ به ریشه مو برسه. بعدش باید با کلاه، ماسک یا هرچز دیگه ای سرتون رو بپوشونید تا خکش نشه و مرطوب بمونه. به هیچ وجه هم شب تا صبح نزارید، ۲ ساعت که بشه کافیه، بعدش برید موهارو آب کشی کنید و با همون شامپو موهارو بشورید. هفته ای ۱ بار یا هر دو هفته ۱ بار این کارو بکنید. برای اولین بار، اندازه یک در نوشابه آب لیمو به این ترکیب اضافه کنید و خوب هم بزنید، اما برای دفعات بعدی دیگه این کارو نکنید.

    چهارمین کار، اگر مثل من زیاد از خونه بیرون میرید باید روکش بالشتتون رو حتما هر هفته و حتما با دست خیلی خوب به جونش بیفتید و بشوریدش. و پنجمین کار از قرص مولتی ویتامین روزی ۱ بار یا ۲ روز یک بار استفاده کنید.
    .
    ششمین کار، حتما روزی ۱۰ دقیقه هم ک شده ورزش کنید.
    .
    من همه این کار هارو کردم و الان ریزشم نزدیک ۰ شده و شوره و خارش دیگه اصلا نداره سرم. بعد از کلی پول دادن و شامپو عوض کردن و دکتر رفتن و هزار کار وقت گیر دیگه، فقط با همین جواب گرفتم
    .
    این نکته هم بدونید که مویی که ریشه اش خشک شده یا کلا از دست رفته دیگه به سرتون بر نمیگرده. گول تبلیغات و تله های پول رو نخورید. با این روش میتونید از ریزش موهایی که براتون باقی مونده جلوگیری کنید و ویتامین های لازم رو به ریشه مو برسونید. توجه کنید که اگر مو کاشتید برای استفاده از این روش حتما با دکترتون صحبت کنید.
    .
    امیدوارم که براتون مفید واقع بشه.
    یا علی

  3. Alireza گفت:

    سلام
    وضعیت الان موهاتون چطوره؟؟

  4. محدثه گفت:

    این ماسک فوق العاده اس من خیلی راضیم ازش واقعا عالیه چون امتحان کردم و جواب گرفتم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *