تیره کردن ابرو
تیره کردن ابروها با آرایش
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶
اصول کاربرد رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر
بهمن ۲۷, ۱۳۹۶

آرایش کلاسیک با رژلب قرمز برای ولنتاین

آرایش کلاسیک برای ولنتاین

آرایش کلاسیک با رژلب قرمز برای ولنتاین

آرایش کلاسیک با رژلب قرمز برای ولنتاین

   یکی از مشخصه های جشن ولنتاین یا جشن عشاق رنگ قرمز در این جشن است. به همین دلیل بیشتر خانم ها برای ارایش صورت و حتی انتخاب رنگ لباس خود از رنگ قرمز استفاده می کنند. رژلب قرمز، یک استایل هیجان انگیز و کاملا جذب کننده برای خانم ها ایجاد می کند، به همین دلیل، تنها زمانی که تمایل دارید جذابیت خود را نشان دهید، از این رنگ رژلب استفاده نمایید. این آرایش زیباتر از آن چیزی است که تصورش را بکنید، پس توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید. برای این نوع آرایش مراحل زیر را انجام دهید:
1. برای ابروها و مژه ها، باید رنگ تیره و بسیار بولد انتخاب کنید. بهتر است کمی ابروها را پهن تر کرده و اگر ریمل جوابگوی پر پشت کردن مژه ها نبود، از مژه مصنوعی استفاده کنید.
2. کمی سایه چشم کرمی رنگ روی تمام پلک بالا زده و چشم ها را با هاله بسیار ضعیفی از سایه دودی در گوشه چشم، جذاب تر نمایید.
3. رژلب قرمز بزنید، راز زیبای این نوع آرایش در این است که سایه رنگ قرمز را مناسب با رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

آرایش کلاسیک با رژلب قرمز برای ولنتاینReviewed by سه رخ on Feb 16Rating: 3.0آرایش کلاسیک با رژلب قرمز برای ولنتاینآرایش کلاسیک با رژلب قرمز یکی از جذاب ترین انواع آرایش است که برای مجالس و مهمانی های شب بسیار مناسب است. از این آرایش برای جشن ولنتاین می توان استفاده کرد. در این مقاله این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش کلاسیک با رژلب قرمز یکی از جذاب ترین انواع آرایش است که برای مجالس و مهمانی های شب بسیار مناسب است. از این آرایش برای جشن ولنتاین می توان استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *