مدل موی نیمه باز
دی ۲۸, ۱۳۹۶
مدل موی کوتاه
دی ۲۸, ۱۳۹۶

آموزش آمبره مو

آموزش آمبره مو

آموزش آمبره مو

   آمبره مو یکی از تکنیک های بسیار زیبا و جذاب برای موها است که موجب زیبایی و جذابین دو چندان مو می شود. این تکنیک موها را از رنگ تیره به سمت رنگ روشن سوق می دهد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه از این تکنیک برای خانم هایی که تمایل دارند موهایی متفاوت داشته باشند استفاده می کنند. این مدل رنگ مو اخیراً در آرایشگاه ها بسیار پرطرفدار شده و خانم ها از این شیوه برای زیباتر کردن موهای خود استفاده می کنند. 
   در این ویدیو علاوه بر آموزش تکنیک آمبره، مدلی زیبا برای کوتاه کردن موها را به شما آموزش می دهیم تا به شیوه ای ساده و راحت موهای خود را آرایش کنید. نکته جالب برای انواع رنگ مو و کوتاهی مو، براشینگ موها است. براشینگ به موها کمک می کند تا هم مدل موهای خود را زیباتر کنید و هم اینکه رنگ موها به خوبی مشخص شود. برای دیدن انواع آموزش ها می توانید به سایت سه رخ مراجعه فرمایید. 

آموزش آمبره موReviewed by سه رخ on Jan 18Rating: 3.0آموزش آمبره موآمبره یکی از زیباترین و جدیدترین تکنیک های آرایشگاهی است که امروزه در آرایشگاه بسیار پرطرفدار است و موها را از رنگ تیره به روشن سوق می دهد. در این ویدیو نحوه آمبره کردن موها را به شما آموزش می دهیم.

آمبره یکی از زیباترین و جدیدترین تکنیک های آرایشگاهی است که امروزه در آرایشگاه بسیار پرطرفدار است و موها را از رنگ تیره به روشن سوق می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *