روغن بادام برای ماساژ
ماساژ بدن با روغن بادام
تیر ۸, ۱۳۹۷
شامپو کراتینه دیترون
شامپو کراتینه مو ایرانی
تیر ۸, ۱۳۹۷

انواع کرم لایه بردار

معرفی انواع کرم لایه بردار

انواع کرم لایه بردار

انواع کرم لایه بردار

برای لایه برداری پوست روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از کرم لایه بردار است. کرم های لایه بردار به راحتی جای جوش و مشکلات پوستی را برطرف می کنندو پوست را ترمیم می کنند. کرم های لایه بردار معمولا به 2 صورتی فیزیکی و شیمیایی عملیات لایه برداری را انجام می دهند. 
- لایه بردارهای فیزیکی
این نوع لایه بردارها با داشتن دانه های فیزیکی، باعث خراشیدن شدن پوست و از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست می شوند و اسکراب پوست را انجام می دهند. 
- لایه بردارهای شیمیایی
این نوع کرم ها و محلول های لایه بردار بیشتر به شکل کرم، محلول، ژل و حتی اسکراب در بازار وجود دارند و دارای آنزیم و اسید می باشند که از طریق شیمیایی و تأثیر در بافت سلولی، موجب لایه برداری پوست خواهند شد. این محصولات معمولا دارای آلفاهیدروکسی اسیدها( AHA) و بتاهیدروکسی اسیدها (BHA) هستند.
اگر پوست شما از کیفیت بالایی برخوردار است توصیه می کنیم از لایه بردارهای قیزیکی استفاده کنید و اگر نیاز به لایه برداری جدی و عمیق بود از لایه بردارهای شیمیایی استفاده نمایدد. افرادی با پوست حساس، بهتر است فقط با مشورت یک متخصص از لایه بردارها استفاده کنند. در ادامه متناسب با هر نوع پوست به شما می گوییم از چه لایه بردارهایی استفاده کنید. 
پوست چرب:
کرم و محلول لایه بردار شیمیایی دارای بتاهیدورکسی اسیدها برای این نوع پوست مناسب است. اگر تمایلی به استفاده از لایه بردارهای شیمیایی ندارید می توانید از یک اسکراب ملایم استفاده کنید. 
پوست چرب و جوش دار:
احتمالا لایه بردارهای فیزیکی باعث تحریک بیشتر و ایجاد جوش بیشتر در صورت شما شوند. به همین دلیل این افراد مجاز به استفاده از این لایه بردارها نیستند. اما لایه برداری  BHA که برای استفاده روزانه طراحی شده است برای این نوع پوست مناسب است مانند گلیکولیک اسیدها. اما باید حتما به این نکته دقت کنید که هرگز به طور همزمان از 2 محصول لایه بردار استفاده نکنید. افراد با پوست چرب، می توانند هر روز لایه برداری پوست را انجام دهند اما اگر پوست تحریک شد، باید تعداد دفعات آن را کاهش داد.
پوست خشک: 
برای این دسته از افراد یک لایه بردار ضعیف تر که دارای آلفاهیدروکسی اسیدها است بسیار مناسب است. هر نوع محلول و کرمی که دارای آلفاهیدورکسی اسید باشد، می تواند لایه برداری قوی برای فرد ایجاد سازد. دقت داشته باشید اوایل بیشتر از یک بار در هفته این کار رو تکرار نکنید و سپس با توجه به وضعیت پوست، لایه برداری رو به 2 تا 3 بار افزایش دهید.
پوست نرمال:
برای پوست نرمال هم کرم  های لایه برداری که برای پوست چرب استفاده می شوند، مناسب می باشند البته با تعدا دفعات کمتر (2 با در هفته).
پوست مخلوط و ترکیبی:
پوست های ترکیبی معمولا در فصل های گوناگون یا آب و هوای مختلف، دارای غالبیت بیشتر چرب یا خشک هستند ( یعنی در بعضی مواقع پوست خشک تری دارند و در بعضی مواقع، پوست چرب تری ). با توجه به شرایط پوست، می تونین از کرم های مخصوص پوست چرب یا خشک استفاده نمایید.

انواع کرم لایه بردارReviewed by آرایشگاه on Jun 29Rating: 2.5انواع کرم لایه بردارکر های لایه بردار در انواع و اقسام مختلف در بازار وجود دارند که شما باید متناسب با نوع پوست خود یکی از آن ها را برای لایه برداری پوست انتحاب کنید. در این مطلب انواع لایه بردارهای صورت را به شما معرفی می کنیم.

کر های لایه بردار در انواع و اقسام مختلف در بازار وجود دارند که شما باید متناسب با نوع پوست خود یکی از آن ها را برای لایه برداری پوست انتحاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *