ماسک روغن نارگیل
ماسک ضد چروک دور لب با روغن نارگیل
آذر ۱۳, ۱۳۹۶
رنگ لباس در فصول مختلف
انتخاب رنگ لباس بر اساس آرایش صورت
آذر ۱۳, ۱۳۹۶

بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت سوم)

خوراکی ضد چین و چروک

بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت سوم)

بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت سوم)

۷. چای سبز
   توصیه می کنیم یک فنجان چای سبز نیروبخش و باطراوت را در روز میل کنید. چای سبز حاوی مقداری زیادی کاتچین است که یک آنتی‌ اکسیدان  قوی بوده که رادیکال‌ های آزاد را از بین برده و پوست‌ را از آسیب محافظت خواهد کرد و بهترین خوراکی ضد چین و چروک می باشد. با این‌که چای‌ کیسه‌ ای، گزینه‌ ای آسان‌ تر است، اما همه‌ی فواید چای سبز را در خود به همراه ندارد. اگر قصد دارید مصرف آنتی‌ اکسیدان‌ را افزایش دهید، مقداری لیمو در چای سبز بریزید تا با نوشیدنی نشاط‌ بخش و پر از انرژی صبح را آغاز کنید. این نوشیدنی در فصل تابستان موجب طراوت و خنکی پوست می شود.
۸. گوجه‌فرنگی
   گوجه‌فرنگی برای جریان خون بسیار مفید بوده و بعد از این‌ که ۶ هفته به صورت مرتب آن را در رژیم غذایی‌ قرار دهید، حتما تغییراتی مثبت را در پوست‌ خود تجربه خواهید کرد. گوجه‌ فرنگی سرشار از ویتامین C بوده که به تولید کلاژن کمک کرده و پوست‌ را مرطوب‌ تر و سفت‌ تر می کند. بعلاوه گوجه‌فرنگی حاوی لیکوپن است – لیکوپن ماده‌ا‌ی شیمیایی است که پوست‌ را از آسیب‌ های ناشی از تابش فرابنفش محافظت می‌‌کند و بدن را از بیماری‌ های مختلف در امان نگه می‌دارد. هم‌ چنین گوجه‌ فرنگی به داشتن خاصیت ضد سرطانی مشهور است. هرچه قرمزتر، بهتر!
۹. گندم سیاه
   با گندم سیاه می‌توان غذاهای خوشمزه درست کرد و البته، با خوردن این غذاها پوست‌ نیز انعطاف‌پذیر و سفت تر می شود. گندم سیاه سرشار از پروتئین و حاوی هشت نوع اسید آمینه‌ ضروری برای ترمیم و بازسازی پوست است. همچنین منبعی بسیار مناسب برای راتین است – راتین ماده‌ا‌ی است که در کاربرد ویتامین C به بدن کمک می‌کند و همیشه سطح کلاژن را بالا نگه می‌دارد. می‌توانید با گندم سیاه فرنی درست کرد یا با استفاده از آرد گندم سیاه غذاهای خوشمزه و سالم پخت.
۱۰. هویج
   هویج همیشه به عنوان عامل تقویت‌کننده‌ چشم و نیروی بینایی مشهور بوده، اما به تازگی محققان متوجه شده اند هویج یکی از ۱۰ بهترین خوراکی ضد چین و چروک است. هویج حاوی ویتامین C و سرشار از بتاکاروتن است که پوست را از آسیب‌ های ناشی از نور آفتاب محافظت خواهد کرد. البته همیشه در خرید و مصرف هویج دقت کنید، زیرا جزء آلوده‌ رترین سبزیجاتی است که می‌تواند حاوی مقداری زیاد حشره‌ کش و مواد شیمیایی باشد که برای رشد آنها استفاده می‌شود. حتی‌ الامکان از هویج‌ های ارگانیک استفاده کنید.

مطالب مرتبط:
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت اول)
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت دوم)

بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت سوم)Reviewed by سه رخ on Dec 4Rating: 3.0بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت سوم)با رعایت رژیم غذایی و استفاده از خوراکی های مناسب می توان مانع از ایجاد چین و چروک شد. در این مقاله قسمت سوم خوراکی های ضد چین و چروک را به شما معرفی می کنیم.

با رعایت رژیم غذایی و استفاده از خوراکی های مناسب می توان مانع از ایجاد چین و چروک شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *