کاموفلاژ برای گریم
آموزش استفاده از کاموفلاژ در گریم حرفه ای
آذر ۷, ۱۳۹۶
ماسک رفع چین و چروک دور لب
ماسک ضد چروک دور لب با عسل و انگور
آذر ۸, ۱۳۹۶

عوارض لیزر فراکشنال

عوارض لیزر پوست

عوارض لیزر فراکشنال

عوارض لیزر فراکشنال

   زمانی که از لیزر فراکشنال برای لایه برداری و جوانسازی پوست استفاده می شود بعد از درمان پوست کاملا قرمز و ملتهب شده و ترشح در ناحیه انجام شده بین 1 تا 2 روز نیز ادامه خواهد داشت. البته این قرمزی ممکن است تا یک هفته نیز ادامه یابد. در پوست های تیره و برنزه احتمال سوختگی و ایجاد هایپرپیگمنتیشن بعد از التهابPIH نیز وجود دارد. در صورت بروز سوختگی دوریاز نور آفتاب و استفاده از کرم های ترمیم کننده روند ترمیم پوست را سرعت می بخشد.
   تورم و قرمزی بعد از  3 تا 5 روز و زبری و تیرگی پوست بعد از گذشت یک هفته بطور کامل از بین خواهد رفت. البته بعد از گذشت این مدت گاهی رنگ پوست مقداری صورتی خواهد شد که می توان آن را با میک آپ پوشاند و نهایتاً دو هفته بعد رنگ پوست طبیعی خواهد شد و در نتیجه پوست درخشان ،صاف و با نشاط خواهد شد. با این وجود در پوست های سبزه و در فصول گرم سال که میزان اشعه ماوراء بنفش در محیط زیاد است بهتر است لیزر فراکشنال انجام ندهید و جایگزین های مطمئن تر مانند میکرونیدلینگ همراه با سابسیژن را برای جوانسازی و ترمیم پوست انتخاب کنید. 

عوارض لیزر فراکشنالReviewed by سه رخ on Nov 29Rating: 3.0عوارض لیزر فراکشناللیزر فراکشنال با اینکه روشی جدید و نو در عرصه جوانسازی و رفع چین و چروک پوست است دارای عوارضی است که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

لیزر فراکشنال با اینکه روشی جدید و نو در عرصه جوانسازی و رفع چین و چروک پوست است دارای عوارضی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *