مراقبت پوست
چند روش خانگی برای پاکسازی پوست (قسمت۱)
دی ۸, ۱۴۰۰
درمان شوره سر
رفع شوره سر (قسمت ۱)
دی ۱۰, ۱۴۰۰

آمادگی پیش از عمل اتوپلاستی

جراحی زیبایی

اتوپلاستی

آمادگی پیش از عمل اتوپلاستی:

آماده سازی برای جراحی گوش:

پس از انتخاب  یک اولین قدم برای تضمین اینکه جراحی موفقیت آمیز خواهید داشت این است که جراح مجرب  در زمینه جراحی پلاستیک و بخصوص اتوپلاستی را با مشورت و مشاوره لازم انتخاب کنید.

در جلسه مشاوره جراح زیبایی در مورد اینکه جراحی شما از چه نوعی است و به چه صورت انجام می گیرد به شما توضیحاتی کامل ارائه می دهد و بهترین و مناسب ترین روش جراحی برای گوش ها را به شما پیشنهاد می کند.

توضیحات جراح معمولا شمال مواردی از قبیل جزئیات جراحی همچون بیهوشی و زمان مناسب برای انجام این عمل خواهد بود. سپس، سابقه پزشکی شما را بررسی می کند و پس از آ نیز هزینه های مرتبط با این جراحی زیبایی به شما ارائه می شود.

حتما توضیحات پزشک معالج را درمورد عوارض و فواید این جراحی به خاطر بسپارید چرا که در صورت اعلام رضایت جهت جراحی پزشک مسئولیتی در قبال عوارض آن نخواهد داشت.

پیش از عمل اتوپلاستی:

اگر فرد بیمار خردسال است، والدین باید از چند هفته پیش از عمل  درمورد این جراحی با روش های مناسب کودک را توجیه و آماده کنند و البته خود نیز در مورد نتایج این جراحی انتظارات منطقی داشته باشند.

توجه کنید که مصرف آسپرین از دو هفته پیش از جراحی زیبایی گوش،  باید قطع شود. در ضمن مصرف دخانیات را نیز حذف کنید.

روز جراحی کسی را به عنوان همراه در نظر بگیرید.

پیش از جراحی غذای سنگین نخورید. افرادی که بیهوشی عمومی برای عملشان در نظر گرفته شده، شب پیش از عمل، مایعات و غذای سبک میل کنند.

برخی از افراد بعد از عمل زیبایی گوش به توصیه پزشک باید یک شب در بیمارستان بستری باشند، بنابراین بهتر است حتما یک همراه داشته باشید.

پیش از عمل گوشواره ها را از گوش خارج کنید.

مردها باید قبل از عمل موها را کوتاه کنند.

بیهوشی عمومی معمولا برای جراحی گوش برای کودکان در نظر گرفته می شود، برای عمل بزرگسالان نیز از آرامبخش  و بی حسی موضعی استفاده می کنند با توجه به میزان زمان جراحی.

معمولا کودکان، پس از عمل به توصیه پزشک معالج، یک شب را باید در بیمارستان بستری شوند. بیماران معمولا بعد از عمل جراحی گوش، دوران نقاهت کوتاهی دارند و با مراقبت های مناسب و لازم که پزشک توصیه می کند و یا در بیمارستان ارائه می شود، بیمار خیلی زود به حالت اولیه خود باز می گردد.

توصیه می شود که سه روز بعد از انجام عمل جراحی در منزل بمانید و از انجام فعالیت های شدید پرهیز کنید، بعد از سه روز می توانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید و ورزش های سبک نیز منعی نخواهند داشت.

پیش از اینکه وارد مرکز جراحی شوید، بهتر است که لباس راحتی به تن کنید و تمام زیورآلات خود را نیز خارج کنید.

آمادگی پیش از عمل اتوپلاستیReviewed by Arayesh on Dec 30Rating: 3.0آمادگی پیش از عمل اتوپلاستیآمادگی پیش از عمل اتوپلاستی، آماده سازی برای جراحی گوش. در جلسه مشاوره جراح زیبایی در مورد اینکه جراحی شما از چه نوعی است و به چه صورت انجام می گیرد.

آمادگی پیش از عمل اتوپلاستی ، آماده سازی برای جراحی گوش. در جلسه مشاوره جراح زیبایی در مورد اینکه جراحی شما از چه نوعی است و به چه صورت انجام می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *