فواید میکرونیدلینگ
بازگشت جوانی پوست با میکرونیدلینگ
مرداد ۱۸, ۱۳۹۸
مراقبت پوست
سلامت پوست با مصرف فلفل سفید
مرداد ۱۹, ۱۳۹۸

آموزش استفاده از پنکک و پودرهای آرایشی (قسمت ۲)

آموزش استفاده از پنکک

آموزش استفاده از پنکک و پودرهای آرایشی (قسمت ۲)

آموزش استفاده از پنکک و پودرهای آرایشی (قسمت ۲)

   پودرهای آرایشی یکی از مهم ‌ترین لوازم آرایشی برای مراحل پایانی آرایش است اما بسیاری از خانم‌ ها اهمیت این پودرها را در آرایش چهره خود نمی دانند.. پودرهای آرایشی در دو نوع غیر فشرده و فشرده یا پنکیک ‌ها به بازار عرضه می ‌شوند. پودرهای غیرفشرده پوشش کمتری دارند و ظاهر طبیعی‌ تری به پوست می‌ دهند، اما استفاده از این پودرها برای مسافرت و محل کار توصیه نمی ‌شود. از طرف دیگر پنکیک ‌ها ‌یا پودرهای آرایشی فشرده پوشش بهتری دارند و برای آرایش‌ های سریع و مسافرت گزینه مناسب ‌تری هستند. همچنین قابلیت حمل آسانی دارند و روش استفاده از آنها بسیار راحت است. با این حساب نباید در خرید پنکیک مناسب با پوست خود شک کنید.
فواید استفاده از انواع پودرهای آرایشی
۴ - اصلاح آرایش

به هر اندازه هم که برای آرایش صورت خود وسواس به خرج دهید باز هم احتمال اشتباه وجود دارد، اینجاست که پودرهای آرایشی به کمک شما خواهند آمد. برای مثال اگر بیش ‌از حد رژگونه‌ زده باشید با مقدار کمی پنکیک می ‌توانید پوشش رژ‌گونه را کمتر جلوه دهید یا اینکه اگر زیرسازی آرایش شما بیش‌ازحد تیره شده است، می‌توانید با مقدار کمی پودر غیرفشرده با رنگ روشن، تیرگی زیرسازی را کاهش دهید.
۵- مات کردن آرایش لب

مات کردن آرایش لب   اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که نبض دنیای آرایش را در دست دارند حتماً به خوبی باید بدانید که استفاده از رژ لب مات حسابی مد شده است. با این حساب اگر چندین رژ براق دارید و نمی‌ خواهید هزینه مجددی برای خرید رژ‌لب مات انجام دهید به کمک پنکیک می‌ توانید رژ خود را مات کنید. برای این کار ابتدا به‌ همان‌ شیوه همیشگی، لب‌ های خود را با رژ براق آرایش کنید. سپس یک ابر آرایشی خشک را به پنکیک آغشته کرده و با چند ضربه ملایم روی لب‌ ها بزنید. این کار برق لب‌ های شما را می‌ گیرد و ظاهری مات و جذاب به آنها می‌ دهد.
۶- حجم‌دادن به مژه‌ ها

   بانوان زیادی را سراغ داریم که می‌ خواهند مژه هایی بلند و حجیم داشته باشند، به همین دلیل استفاده از مژه‌ های مصنوعی، انواع ریمل حجم‌ دهنده و کاشت مژه‌ رایج شده است. جالب است بدانید بدون این موارد نیز می‌ توانید به کمک پنکیک مژه‌ های خود را حجیم‌ تر از چیزی که هست نشان دهید. برای این کار یک برس آرایشی کوچک بردارید و مقدار کمی پنکیک روی آن بزنید، سپس این برس را به آرامی روی مژه هایی خود بمالید. در مرحله بعد با دقت ریمل بزنید تا ببینید چطور مژه‌ های بلند و حجیمی را از آنِ خود کرده‌ اید.
تضمین سلامت پوست با استفاده از پودرهای آرایشی

زیرسازی آرایش   پودرهای آرایشی حاوی مواد بی‌ ضرری برای پوست هستند و همان‌ گونه که اشاره کردیم جاذب رطوبت‌ اند. در نتیجه حضور این پودرها روی صورت، مانع از تعریق بیش‌ از حد پوست می شوند و خبری از بوی نامطبوع ناشی از عرق نخواهد بود. از طرف دیگر پودرهای آرایشی جلوی عفونت‌ های قارچی را نیز می‌ گیرند و پوست را سالم و سلامت نگه می‌ دارند. با این حال، باز هم اگر صورت شما آرایش دارد و پنکیک زده‌ اید حتماً قبل از خواب، صورت خود را با پاک کننده آرایش متناسب با نوع پوست خود تمیز کنید. برای آن دسته از خانم‌ هایی که اهمیت زیادی به سلامت پوست خود می‌ دهند نیز خرید پنکیک مینرال که ترکیبات طبیعی و ویتامینه دارند را پیشنهاد می‌ کنیم.

آموزش استفاده از پنکک و پودرهای آرایشی (قسمت ۲)Reviewed by آرایشگاه on Aug 9Rating: 3.0آموزش استفاده از پنکک و پودرهای آرایشی (قسمت ۲)استفاده از انواع پنکک و پودرهای آرایشی نیاز به شناخت نوع پوست و تناژ رنگ پوست دارد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین پودر را برای آرایش پوست خود انتخاب و استفاده کنید. در این مقاله نحوه استفاده از پنکک و پودرهای آرایشی را به شما آموزش خواهیم داد.

استفاده از انواع پنکک و پودرهای آرایشی نیاز به شناخت نوع پوست و تناژ رنگ پوست دارد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین پودر را برای آرایش پوست خود انتخاب و استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *