آموزش استفاده از پنکک
آموزش استفاده از پنکک و پودرهای آرایشی (قسمت ۱)
مرداد ۱۷, ۱۳۹۸
آموزش استفاده از پنکک
آموزش استفاده از پنکک و پودرهای آرایشی (قسمت ۲)
مرداد ۱۸, ۱۳۹۸

بازگشت جوانی پوست با میکرونیدلینگ

فواید میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

بازگشت جوانی پوست با میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ:

بازگرداندن سلامت و جوانی پوست با میکرونیدلینگ بوسیله سوزن های خیلی کوچک درمارولر انجام می شود. دستگاه میکرونیدلینگ، دستگاهی ارزانقیمت برای زیباسازی پوست است. قطر سوزن های آن به ۰.۵ و ۲.۵ میلی متر میرسد.

سوزن های میکرونیدلینگ تنها به لایه خارجی پوست نفوذ میکنند. بعد از میکرونیدلینگ شما پوستی صاف و به مراتب روشنتر از قبل و بدون تورم و خشکی خواهید داشت. این عمل ماندگاری و به علاوه نتایج بهتری نیز نسبت به دیگر فرایندهای زیباسازی دارد.

برای گرفتن نتیجه مطلوب معمولا به شما چهار جلسه درمانی که می تواند یک ماهه و یا شش ماهه باشد توصیه می کنند.

جالب است بدانید در یک تحقیق طبق دو گروه مورد مطالعه قرار گرفتند، یک مجموعه با لوسیون ماینوکسیدیل درمان شدند و گروه دیگر با لوسیون ماینوکسیدیل و میکرونیدلینگ. بعد از ۱۲ هفته، ۸۲ درصد از دسته میکرونیدلینگ، پنجاه درصد بهبودی کسب کردند.

بازگشت جوانی پوست با میکرونیدلینگReviewed by Arayesh on Aug 9Rating: 3.0بازگشت جوانی پوست با میکرونیدلینگیکی از راه های بازگرداندن سلامت و جوانی پوست استفاده از میکرونیدلینگ است که بوسیله سوزن های خیلی کوچک درمارولر انجام می شود.

یکی از راه های بازگرداندن سلامت و جوانی پوست استفاده از میکرونیدلینگ است که بوسیله سوزن های خیلی کوچک درمارولر انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *