مزایای سبزی جعفری
فواید سبزی جعفری برای پوست
مهر ۲۶, ۱۳۹۷
آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین
مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین
مهر ۲۶, ۱۳۹۷

بهترین روغن طبیعی برای موها

روغن طبیعی برای موها

بهترین روغن طبیعی برای موها

بهترین روغن طبیعی برای موها

   اگر تمایل دارید از موهای خود با مواد طبیعی مراقبت کنید توصیه می کنیم با استفاده از روغن های طبیعی شروع کنید. هر روغن مزایای مخصوص به خود را دارد و برای افزایش رشد موها، از بین بردن شوره سر، کاهش ریزش مو، قوی تر شدن تارهای مو و ... موثر می باشند. این که موهای شما خشک، چرب و یا معمولی است خیلی مهم نیست، شما می توانید با استفاده از روغن های طبیعی، موهایی سالم، درخشان و زیباتر از همیشه داشته باشید.
- تغذیه موهای خشک با روغن های ضروری
   روغن های ضروری یکی از بهترین گزینه ها برای سالم و قوی نگه داشتن موها می باشند. این روغن های ضروری به همراه یک روغن حامل و مغذی، می توانند موجب افزایش رطوبت در موهای آسیب دیده و خشک گردند. روغن اسطوخودوس و روغن گل شمعدانی یکی از بهترین گزینه ها برای موهای خشک می باشند.  البته برای تغذیه موهای خشک می توانید از ترکیب زیر استفاده نمایید:
10 قطره از روغن اسطوخودوس و روغن گل شمعدانی (geranium) را به همراه یک قاشق روغن جوجوبا، زیتون و یا نارگیل ترکیب کرده و آن را به بطری شامپو اضافه نمایید. بطری را تکان دهید تا روغن ها با شامپو مخلوط شوند و سپس از این شامپو برای شست و شوی موهای خود استفاده نمایید.
- مراقبت از موهای چرب
   اگر موهای چرب دارید باید استفاده از شامپو را کاهش دهید. روغن های ضروری و طبیعی که به شما معرفی می کنیم برای کنترل چربی موها بسیار موثر می باشند و به موهای شما کمک می کنند تا حالت طبیعی تری داشته باشند و چربی کمتری تولید کنند. روغن لیمو، مریم گلی، نعناع تند، گل شمعدانی، سرو کوهی از بهترین روغن های ضروری برای موهای چرب می باشند. بهترین روش برای استفاده از ان روغن ها این است که یک قاشق خاک رس بنتونیت را به همراه 10 قطره از یکی از این روغن ها را به شامپوی خود اضافه کرده و سپس موها را با این شامپو شست و شو دهید.
- افزایش رشد موها و جلوگیری از ریزش مو با روغن های طبیعی
   مطالعات مختلف نشون داده اند که روغن های طبیعی و ضروری اثر فوق العاده ای در تحریک پوست سر و کاهش ریزش موها خواهند داشت. اگر 6 ماه به طور مرتب از روغن رزماری استفاده کنید، خیلی راحت ریزش موها را درمان خواهید کرد. علاوه بر این روغن های طبیعی دیگر مانند روغن نعنا تند، اسطوخودوس، رزماری، چوب سدر و مریم گلی نیز برای این منظور مفید می باشند. 10 قطره روغن رزماری به همراه 5 قطره روغن نعنا و یا هریک از روغن هایی که در بالا معرفی کردیم به بطری شامپوی خود اضافه نمایید و از این شامپو که با روغن های ضروری ترکیب شده برای شست و شوی موهای خود استفاده نمایید.
- از بین بردن شوره موها با روغن های ضروری
   بسیاری از روغن های طبیعی و ضروری دارای خاصیت ضدقارچ می باشند و به همین دلیل از پوسته پوسته شدن پوست سر جلوگیری خواهند کرد و برای درمان شوره سر بسیار مفید هستند. روغن درخت چای، رزماری و نعنا تند برای برطرف کردن این مشکل مؤثرند. شما می توانید 20 قطره از هر کدام از این روغن ها را با شامپو و یا نرم کننده ای که همیشه استفاده می کنید اضافه نمایید و یا اینکه از این روغن ها به عنوان ماسک مو استفاده کنید.

بهترین روغن طبیعی برای موهاReviewed by آرایشگاه on Oct 18Rating: 3.0بهترین روغن طبیعی برای موهابرای اینکه موهایی سالم و درخشان داشته باشید انواع روغن های گیاهی و طبیعی وجود دارند که در روند سلامت، رشد، و تقویت موهای شما بسیار مؤثر خواهند بود. در این مقاله بهترین روغن طبیعی برای موها را به شما معرفی می کنیم.

برای اینکه موهایی سالم و درخشان داشته باشید انواع روغن های گیاهی و طبیعی وجود دارند که در روند سلامت، رشد، و تقویت موهای شما بسیار مؤثر خواهند بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *