روغن طبیعی برای موها
بهترین روغن طبیعی برای موها
مهر ۲۶, ۱۳۹۷
آرایش گرگینه
مدل آرایش گرگینه هالوین
مهر ۲۷, ۱۳۹۷

مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین

آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین

مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین

مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین

آرایش مدل دراکولا یا خون آشام یکی از محبوب ترین مدل های آرایش برای جشن هالوین است که خانم ها و آقایان این مدل را بیشتر انتخاب می کنند.
- آرایش چشم ها
قدم اول:
اول از همه یک براش ابرو برداشته  و یک رنگ قهوه ای موشی مات و قهوه ای قرمز تیره مات را به ابروها بزنید  و خوب ابرو را بکشید.
قدم دوم: حالا با یک براش سایه چشم یک سایه صورتی متوسط مات را بردارید و بالای خط پلک بکشید.
قدم سوم: از همان براش استفاده کرده و یک سایه چشم قرمز گیلاسی بولد را روی خط پلک بکشید و خیلی کم با رنگ صورتی بالایی ترکیب کنید.
قدم چهارم: برای اینکه کمی به چشم ها عمق دهید، همان رنگ قهوه ای قرمز تیره و قهوه ای آلویی تیره را برداشته و گوشه ی داخلی و خارجی چشم را بکشید و به آرامی ترکیب کنید.
قدم پنجم: حال چسب مخصوص سایه چشم اکلیلی را برداشته در سطح پلک بزنید و روی آن سایه چشم اکلیلی نقره ای – رنگین کمانی را بزنید تا حالت توهم زایی ایجاد شود.
قدم ششم: حال همان سایه چشم قرمز گیلاسی بولد را برداشته و در امتداد خط پلک پایین و گوشه و بالای چشم بکشید و به آرامی با رنگ صورتی متوسط ترکیب کنید.
- آرایش صورت
   رنگ کانتور مورد علاقه خود را برداشته و روی گونه ها را با براش زاویه دار کانتور کنید. سپس با براش گرد مخصوص رژگونه از رنگ سایه چشم قرمز گیلاسی بولد و صورتی متوسط به صورت ترکیبی بردارید و روی گونه تا گیجگاه را بکشید. هایلایتر مورد علاقه خود را برداشته و بالای گونه را هایلایت کنید. در آخر هم از یک رژ لب قرمز با آندرتون گرم و مات استفاده کنید.

مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوینReviewed by آرایشگاه on Oct 18Rating: 3.0مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوینمدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین یکی از مدل های بسیار پرطرفدار برای آرایش چهره در جشن هالوین است که خانم ها و آقایان از آن استفاده می کنند. در این مقاله مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین را به شما اموزش می دهیم.

مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین یکی از مدل های بسیار پرطرفدار برای آرایش چهره در جشن هالوین است که خانم ها و آقایان از آن استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *