آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین
مدل آرایش دراکولا یا خون آشام هالوین
مهر ۲۶, ۱۳۹۷
آموزش آرایش طبیعی
ترفندهای آرایشی برای آرایش طبیعی
مهر ۲۷, ۱۳۹۷

مدل آرایش گرگینه هالوین

آرایش گرگینه

مدل آرایش گرگینه هالووین

مدل آرایش گرگینه هالوین

برای آرایش مدل گرگینه برای جشن هالوین باید بیشتر از هر چیزی به آرایش چشم ها توجه کنید. 
- آرایش چشم ها
قدم اول:
با یک براش سر مخروطی رنگ زرد روشن قاصدکی را بالای خط پلک بکشید.
قدم دوم: از همان براش استفاده کنید و یک رنگ شنی متوسط و مات را زیرش، یعنی روی خط پلک بکشید.
قدم سوم: به ملایمت یک رنگ قهوه ای مایل به مشکی مات را برداشته و در گوشه ی داخلی و خارجی پلک بزنید (به صورت یک V) و به خوبی ترکیب کنید.
قدم چهارم: برای اینکه به چشم عمق بیشتری دهید، یک سایه چشم مشکی را برداشته و در گوشه ی داخلی و خارجی چشم بزنید و با ملایمت ترکیب کنید.
قدم پنجم: حالا یک سایه چشم پرتقالی بولد را برداشته و روی پلک بکشید و یک سایه چشم اکلیلی قهوه ای زنگ زده را هم به ملایمت روی آن بزنید.
قدم ششم: خیلی آرام سایه چشم مشکی را به خط پلک زیری نیز بکشید و بعد با همان سایه چشم زرد قاصدکی به خوبی ترکیب کنید.
قدم هفتم: از سایه چشم اکلیلی که گفته شد برداشته و زیر خط پلک پایین را نیز با آن بکشید.
- آرایش صورت
   گونه را با استفاده از سایه چشم شنی متوسط و رنگ کانتور مورد علاقه خود بکشید. حال برای اینکه گونه بیشتر بالا بیاید از همان سایه چشم قهوه ای تیره برای کشیدن زیر کانتور استفاده کرده و این رنگ را در اطراف بینی و از گونه به سمت خط فک هم ببرید. از یک هایلایتر با آندرتون گرم استفاده کنید و روی استخوان گونه را با آن نیز بزنید. برای رژلب هم اول از سایه چشم مشکی استفاده کنید و گوشه های لب را با آن پوشش دهید، سپس یک رژ لب قهوه ای روشن با آندرتون سرد را انتخاب کرده و روی آن بکشید و گوشه های لب را به خوبی با براش ترکیب کنید!

مدل آرایش گرگینه هالوینReviewed by آرایشگاه on Oct 19Rating: 2.5مدل آرایش گرگینه هالوینآرایش گرگینه هالوین یکی از آرایش های بسیار جذاب برای جشن هالوین است که بسیار پرطرفدار بوده و مورد تأیید خانم ها می باشد. در این مقاله مدل آرایش گرگینه هالوین را به شما آموزش می دهیم.

آرایش گرگینه هالوین یکی از آرایش های بسیار جذاب برای جشن هالوین است که بسیار پرطرفدار بوده و مورد تأیید خانم ها می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *