آرایش گرگینه
مدل آرایش گرگینه هالوین
مهر ۲۷, ۱۳۹۷
اثرات آرایش برای روح و روان
تأثیر آرایش و زیبایی بر سلامت روان
مهر ۲۷, ۱۳۹۷

ترفندهای آرایشی برای آرایش طبیعی

آموزش آرایش طبیعی

ترفندهای آرایشی برای آرایش طبیعی

ترفندهای آرایشی برای آرایش طبیعی

   بسیاری از خانم ها به اجبار صبح ها زود از خواب بیدار می شوند و به کار و فعالیت می پردازند اما با مشکلات مختلفی مثل پف چشم و صورت، قرمزی چشم و بیحالی صورت و رنگ پریدگی مواجه می باشند. خانم ها برای اینکه بتوانند صبح ها با چهره ای شاداب و زیبا در محل کار خود حضور یابند باید چند نکته و ترفند آرایشی را که در این مطلب به شما آموزش می دهیم را بیاموزند:
- برطرف کردن قرمزی چشم و سرحال کردن پوست صورت
   قرمزی و خستگی چشم ها که ممکن است از شب قبل باقی مانده باشد، یا به خاطر خستگی کار یا کلا در اثر خواب شبانه باشد را باید در ابتدای صبح برطرف کنید تا صورت سرحال و زیباتری داشته باشید. این کار را می توان با کمک یک قطره چشمی ساده انجام دهید. 
نکته: اگر زیاد دچار چنین مشکلی می شوید، بهتر است حتما با مشورت یک پزشک از قطره چشمی مناسب استفاده کنید. شستن صورت با آب سرد، ماساژ پوست با تکه های یخ، استفاده از تونر و کرم مرطوب کننده می تواند به صورت بسیار موثری، پوست صورت را سرحال و زیبا سازد. 
- ماساژ پوست
   ماساژور و رولرهای زیادی برای ماساژ پوست صورت و گردن وجود دارد که می توانید از آن ها برای ایجاد گردش خون بهتر و بیشتر در صورت و زیر چشم ها استفاده کنید. ایجاد گردش خون در پوست، باعث می شود چهره گلگون و جوان تری داشته باشید و کاملا سرحال و زیبا به نظر برسید.
- به چشم ها رسیدگی کنید و آن ها را درشت و باز کنید.
   بعد از برطرف کردن قرمزی چشم ها، حالا باید آن ها را جذاب تر، درشت تر، روشن تر و زیباتر کنید. با استفاده از یک مداد چشم سفید یا بژ رنگ که در پلک پایین می کشید، می توانید این کار را انجام دهید. اما یک ترفند دیگری برای اینکه چشم ها بازتر و زیباتر شوند، این است که از فرمژه استفاده کنید. این ترفندی است که سلبریتی های زیادی از آن استفاده می کنند.
- رنگ دادن به لب ها
   چیزی که برای یک آرایش صبحگاهی از هر چیزی ضروری تر است، رنگ دادن به لب ها است. رنگ های روشن برای ابتدای صبح و به طور کلی در روشنایی روز، بهترین انتخاب هستند و اگر خیلی چهره خسته ای دارید، حتما روی رژلب یک لایه برق لب نیز بزنید. حتی اگر به رژلب دسترسی ندارید، همیشه یک بالم لب رنگی داخل کیف خود داشته باشید تا در هر ساعت از روز، بتوانید لب ها را مرطوب کنید.
- ریمل چشم
   نکته آخر درباره آرایش صبحگاهی، درباره مشکی کردن مژه ها می باشد. مخصوصا اگر ابروهای نازک و کم پشتی دارید که حوصله و وقت کافی برای آرایش آن ها را ندارید، ریمل زدن می تواند رنگ و روی صورت را متعادل کرده و بک آرایش مناسبی باشد. یک لایه ریمل برای آرایش روزانه کافی است.

ترفندهای آرایشی برای آرایش طبیعیReviewed by آرایشگاه on Oct 19Rating: 3.0ترفندهای آرایشی برای آرایش طبیعیخانم هایی که صبح ها باید در محل کار خود حاضر شوند باید نکاتی را برای زیبایی و آماده سازی چهره خود رعایت کنند تا چهره ای شاداب و جذاب داشته باشند. در این مقاله ترفندهای آرایشی برای آرایش طبیعی را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که صبح ها باید در محل کار خود حاضر شوند باید نکاتی را برای زیبایی و آماده سازی چهره خود رعایت کنند تا چهره ای شاداب و جذاب داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *