نکات مراقبت از مو
۶ نکته مراقبت از مو
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷
میکروبلیدینگ
همه چیز درباره میکروبلیدینگ
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷

بهترین لوازم آرایش ارگانیک (قسمت۱)

لوازم آرایش ارگانیک

بهترین لوازم آرایش ارگانیک (قسمت۱)

بهترین لوازم آرایش ارگانیک (قسمت۱)

با آگاه کردن مردم از ضررهای استفاده از مواد شیمیایی، استقبال از محصولات سالم، طبیعی و ارگانیک که بر اساس مواد اولیه گیاهی و بدون ضرر تهیه شده اند، افزیش یافته است، مخصوصا در حوزه لوازم آرایش صورت، به دلیل حساسیت بیشتر، تمرکز بیشتری روی تولیدات بدون فاکتورهای شیمیایی صورت گرفته است. بهترین لوازم آرایش ارگانیک که ضرر بسیار کمتری دارند و با خیال راحت تری می توان از آن ها استفاده کرد را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. 
- کانسیلر و زیرساز Custom Cover Drops
برند Cover FX
با اضافه کردن چند قطره از این کانسیلر به مرطوب کننده (یا روغن و سرم پوست)، می توانید هم یک کانسیلر و پوشش دهنده عالی داشته باشید و هم یک زیرساز آرایش با ماندگاری 24 ساعته داشته باشید. این محصول بدون پارابن، بدون تالک، بدون روغن های معدنی، بدون گلوتن و غیر عطر می باشد.
- ریمل مژه BioMineral Long Lash Mascara
برند : Estelle & Thild
این ریمل مژه یک مشکی کننده مژه ها با مواد طبیعی و مورد تایید است که می تواند علاوه بر حجم دهندگی، باعث بلندتر شدن مژه ها نیز شود. ریملی که با داشتن موم کارنوبا، روغن شی باتر و شیره اقاقیا از سلامت و زیبایی مژه ها محفاظت خواهد کرد. 
- رژلب ساتنی Natural Satin Lipstick
برند : Burt's Bees
این رژلب از 100 درصد مواد طبیعی تشکیل شده و فرمولاسیون آن بر پایه روغن مورینگا و تمشک می باشد که در 18 سایه مختلف روشن تا تیره ارائه شده است.
- فونداسیون No Makeup Foundation
برند  : Perricone MD
این فونداسیون علاوه بر اینکه کاملا سبک است، پوشانندگی فوق العاده ای داشته و کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی می باشد. همچنین دارای SPF بر اساس مواد معدنی و طبیعی برای محافظت در برابر نور خورشید است.

بهترین لوازم آرایش ارگانیک (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Sep 5Rating: 3.0بهترین لوازم آرایش ارگانیک (قسمت۱)لوازم آرایش ارگانیک دارای انواع مختلفی است که توسط برندهای مختلف تولید و روانه بازار شده است. در این مقاله بهترین لوازم آرایش ارگانیک را به شما معرفی می کنیم.

لوازم آرایش ارگانیک دارای انواع مختلفی است که توسط برندهای مختلف تولید و روانه بازار شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *