زیبایی
درمان شوره و ریزش مو با ماسک مو
فروردین ۲۱, ۱۳۹۹
زیبایی
موها را گرم کنید تا خشکی مو ازبین برود
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹

ترمیم آسیب های مو با عسل و آووکادو

ماسک مو

ترمیم مو

ترمیم آسیب های مو با عسل و آووکادو:

چند روش طبیعی ترمیم آسیب های مو:

برای اینکه آسیب های مو را رفع کنید و زیبایی و سلامت مو را حفظ کنید، نیاز نیست سراغ شیوه های عجیب و غریب بروید و یا از محصولات آرایشی و مراقبتی گرانقیمت استفاده کنید. ممکن است تعجب کنید اما مواد طبیعی هم وجود دارند در منزلتان که به زیبایی و تقویت موها کمک می کنند.

برای اینکه به صورت طبیعی موهای آسیب دیده را ترمیم کنید، سراغ میوه ها بروید. بله علاوه بر روغن ها، میوه ها نیز بسیار موثر هستند.

با آووکادو موها را درمان کنید:

هر ویتامینی که فکرش را بکنید در آووکادو وجود دارد. اسیدهای چرب ضروری که برای سلامت و زیبایی موهای‌تان ضروری است در این میوه جمع شده اند. یک عدد آووکادو را پوره کرده، سپس یک تخم ‌مرغ بیافزایید و خوب هم بزنید. موها را کمی مرطوب کنید و ماسک آووکادو را به موها بمالید. به آرامی ماساژ دهید تا جذب تار موها و کف ‌سر شود. ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم موها را بشویید. هفته ای یکبار از این ماسک مو استفاده کنید تا آسیب های مو ازبین برود.

ماسک عسل و کدو‌ حلوایی:

کدو‌حلوایی حاوی ویتامین C، ویتامین A، پتاسیم، زینک و بتاکاروتن است و می تواند ترمیم‌ کننده ای عالی برای موها باشد. ۱ تا ۲ قاشق عسل و یک فنجان کدو‌حلوایی پوره شده را ترکیب و به موها و کف سر بمالید. پس از 15 دقیقه موها را بشویید. بهتر است در این مدت موها را با کلاه رنگ بپوشانید.

پودر کاکائو:

پودر کاکائو به کسانی که موهای قهوه ای آسیب دیده دارند توصیه می شود. پودر کاکائو، ماست، عسل و سرکه سیب ترکیب کرده و به موها بمالید.

کره:

با کره می توانید خشکی و شکنندگی مو را درمان کنید. مقداری کره را به موها بمالید. سپس موها را با یک کلاه حمام به مدت ۳۰ دقیقه بپوشانید و بعد موها را با آب ولرم و شامپوی ملایم شستشو دهید.

مرطوب کردن موها با روغن زیتون:

نصف فنجان روغن زیتون را به پوست سر بمالید. بعد با یک کلاه رنگ و سپس کلاه حمام موها را بپوشانید. ۴۵ دقیقه بعد موها را بشویید.

چای و ترمیم آسیب های مو:

جالب است بدانید که چای می تواند سفیدی موها را ازبین ببرد و آسیب های مو را رفع کند. بعد از اینکه به موها شامپو زدید و آبکشی را انجام دادید در آخرین نوبت موهای خود را با چای بشویید تا موها درخشان شوند.

چنانچه رنگ موهای شما بلوند است، چای بابونه را جایگزین چای سیاه کنید.

سرکه سیب:

سرکه سیب خواص بسیاری دارد. ۱ قاشق‌ چایخوری سرکه سیب را با ۲ قاشق غذا‌خوری روغن زیتون و سپس ۳ عدد تخم‌مرغ ترکیب کنید. ماسک بدست آمده را روی کف‌ سر و موها ماساژ دهید. با یک کلاه حمام یا کیسه پلاستیک موها را بپوشانید و پس از نیم‌ ساعت با آب و شامپو شستشو دهید.

ترمیم آسیب های مو با عسل و آووکادوReviewed by Arayesh on Apr 9Rating: 3.0ترمیم آسیب های مو با عسل و آووکادوترمیم آسیب های مو با عسل و آووکادو. برای اینکه آسیب های مو را رفع کنید و زیبایی و سلامت مو را حفظ کنید، نیاز نیست سراغ شیوه های عجیب و غریب بروید.

ترمیم آسیب های مو با عسل و آووکادو. برای اینکه آسیب های مو را رفع کنید و زیبایی و سلامت مو را حفظ کنید، نیاز نیست سراغ شیوه های عجیب و غریب بروید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *