سلامت مو
درمان شوره سر با سیر
بهمن ۱۱, ۱۳۹۸
ماسک مو
ترمیم آسیب های مو با عسل و آووکادو
فروردین ۲۱, ۱۳۹۹

درمان شوره و ریزش مو با ماسک مو

زیبایی

درمان شوره و ریزش مو

درمان شوره و ریزش مو با ماسک مو:

چند درمان برای موهای آسیب دیده:

برای اینکه زیبایی و سلامت موها را حفظ کنید لازم نیست حتما هزینه زیادی بکنید. در اغلب موارد محصولات شمیایی در درمان ریزش مو تاثیری موقتی دارند اما ماسک های خانگی و طبیعی بدون عوارض جانبی هستند و در عوض تاثیر دائمی خواهند داشت:

نرم کننده طبیعی مو بسازید:

چنانچه خیلی از رنگ مو استفاده می کنید و یا دوست دارید موهایی نرم داشته باشید بهتر است از نرم کننده های صنعتی فاصله بگیرید و ماسک های نرم کننده را جایگزین کنید:

روغن زیتون، آووکادو، تخم مرغ، عسل و آب را ترکیب کنید، وقتی کرمی شد به موها بمالید. چند دقیقه صبر کنید و سپس موها را بشویید.

ماسک مو تقویت کننده:

اگر می خواهید ریشه موها را محکم کنید مصرف شامپوی تقویت کننده الزامی است ولی ماسک های طبیعی حتی از شامپو های تقویت کننده هم موثرتر هستند.

کمی روغن زیتون و شیر نارگیل را ترکیب کنید و به کف سر و موها ماساژ دهید. سپس موها را با کلاه رنگ بپوشانید تا ماسک شره نکند. 20 دقیقه بعد موها را بشویید.

 

ماسک لیمو ترش و رفع ریزش مو:

با آب لیمو ترش می توانید ریزش ناگهانی موها را درمان کنید. لیمو ترش ویتامین و آنتی اکسیدان های فراوانی دارد و می تواند ریشه مو را تقویت کند و ضخامت آن ها را افزایش دهد.

ماسک جو دوسر رفع شوره سر:

برای درمان شوره سر باید حداقل چندماهی شامپوی ضدشوره استفاده کنید، ولی ماسک مو جو دوسر می تواند زودتر این مشکل را رفع کند.

جو دوسر، کمی شیر و روغن بادام یا زیتون را ترکیب و به موها بمالید، پس از ۳۰ دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک ماست و رفع خشکی مو:

چنانچه از خشکی مو و شکنندگی آن ها رنج میبرید، ماسک ماست و تخم مرغ را امتحان کنید. تخم مرغ و ماست حاوی پروتیین و اسید لاکتیک هستند و سبب نرمی موها می شوند.

ماست و تخم مرغ را ترکیب کنید و به موها بمالید. با مصرف چند هفته ای این ترکیب نرمی و لطافت موها افزایش می یابد.

درمانی برای موهای چرب:

اگر موهای شما خیلی چرب هستند، لازم است مراقبت زیادی از آن ها انجام دهید. چربی زیاد موها نیز همچون خشکی مو ریزش را درپی دارد. برای اینکه چربی موها را کاهش دهید سفیده تخم مرغ را با مقداری روغن زیتون ترکیب کنید و به کف سر بمالید. برای شستشو از یک شامپوی تقویت کننده استفاده کنید. با این ماسک مو می توانید چربی زیاد موها را بگیرید.

ماسک مو گوجه فرنگی:

گوجه فرنگی حاوی آنتی اکسیدان است و علاوه بر پوست برای موهای آسیب دیده نیز درمانی موثر محسوب می شود. اگر می خواهید آسیب های مو را ترمیم کنید و به ریزش مو پایان دهید یک گوجه فرنگی را پوره کنید و آب گوجه را روی موها و پوست سر بمالید، با مصرف هفته ای یکبار آب گوجه فرنگی می توانید ریزش مو را کاهش دهید. اگر نسبت به گوجه فرنگی حساسیت دارید پیش از مصرف با پزشک مشورت کنید.

درمان شوره و ریزش مو با ماسک موReviewed by Arayesh on Apr 9Rating: 3.0درمان شوره و ریزش مو با ماسک مودرمان شوره و ریزش مو با ماسک مو. چند درمان برای موهای آسیب دیده. برای اینکه زیبایی و سلامت موها را حفظ کنید لازم نیست حتما هزینه زیادی بکنید.

درمان شوره و ریزش مو با ماسک مو. چند درمان برای موهای آسیب دیده. برای اینکه زیبایی و سلامت موها را حفظ کنید لازم نیست حتما هزینه زیادی بکنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *