سلامت مو
دلایل بروز طاسی سر
بهمن ۱۰, ۱۳۹۸
زیبایی
درمان شوره و ریزش مو با ماسک مو
فروردین ۲۱, ۱۳۹۹

درمان شوره سر با سیر

سلامت مو

رفع شوره با سیر

درمان شوره سر با سیر:

نمک:

در حمام موها را مرطوب کنید و یک مشت نمک روی پوست سر ماساژ دهید تا پوسته های مرده جدا شوند. سپس موها را شامپو بزنید. این روش کاملا موثر است.

آلوئه ورا:

در روش های دیگر شوره سر تسکین پیدا می کنند. اما اگر آلوئه ورا استفاده کنید، شوره دو برابر می شود. اما نگران نباشید چرا که در اینصورت شوره درمان خواهد شد. آلوئه ورا خاصت خنک کنندگی و خارش داره با این روش پوسته ها میریزند و می توانید موها را شامپو بزنید.

سیر:

برای از بین بردن باکتری های شوره سر از سیر استفاده کنید. سیر پوره شده را به پوست سر به آرامی ماساژ دهید. برای رفع بوی تند و تیز سیر می توانید پوره سیر را با عسل ترکیب کرده و سپس استفاده کنید. سیر یکی از گیاهانی است می تواند به صورت موثر شوره را درمان کند.

درمان شوره سر با سیرReviewed by Arayesh on Jan 31Rating: 3.0درمان شوره سر با سیردرمان شوره سر با سیر. در حمام موها را مرطوب کنید و یک مشت نمک روی پوست سر ماساژ دهید تا پوسته های مرده جدا شوند. سپس موها را شامپو بزنید.

درمان شوره سر با سیر. در حمام موها را مرطوب کنید و یک مشت نمک روی پوست سر ماساژ دهید تا پوسته های مرده جدا شوند. سپس موها را شامپو بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *