ماسک مو
ترمیم آسیب های مو با عسل و آووکادو
فروردین ۲۱, ۱۳۹۹
زیبایی
نکات کلیدی برای قطع ریزش مژه ها
مهر ۶, ۱۳۹۹

موها را گرم کنید تا خشکی مو ازبین برود

زیبایی

رفع خشکی مو

موها را گرم کنید تا خشکی مو ازبین برود:

چند عادتی که می توانند خشکی مو را درمان کنند:

برای حفظ سلامت موها و جلوگیری از خشکی مو نیاز نیست حتما به دنبال روش ها و مواد پرهزینه بروید. گاها خشکی موها ناشی از اشتباهات خودمان در نگهداری موهاست. می توانید با رعایت نکاتی بسیار ساده خشکی موها را از بین ببرید و موهایی درخشان و سلامت داشته باشید:

هر روز موها نشویید:

شامپوها معمولا برای رفع عرق و آلودگی های روی موها کاربرد دارند، ولی ممکن است با مصرف زیاد شامپو سبوم طبیعی مو را از بین ببرید. سبوم چربی طبیعی موهاست که سبب زیبایی و شادابی موها می شود. اگر سبوم مو زیاد شود دچار چربی مو می شوید.

اگر سرتان سبوم زیادی دارد احتیاج نیست مدام موها را شستشو دهید. شستشوی موها را به یک روز در میان کاهش دهید. برای مراقبت از موهای خشک بهتر است حتما از شامپو مخصوص موهای خشک استفاده کنید. البته مصرف شامپوی بچه نیز می تواند موثر باشد.

 

خشک کردن مو با سشوار کم شود:

حتما پس از استحمام صبر کنید تا رطوبت زیاد موها خود به خود خارج شود، استفاده ز یاد سشوار رطوبت زیادی از موها می گیرد، از این رو توصیه می کنیم که به جای استفاده از سشوار موهایتان را با حوله ببندید تا به صورت طبیعی رطوبتش خارج شود.

بهتر است هنگام خواب روبالشی شما از پارچه ساتن باشد تا بالشت رطوبت موها را جذب نکند. درضمن اجازه ندهید موها خیلی مرطوب بمانند چرا که اینکار به اندازه سشوار کشیدن آسیب رسان خواهد بود.

لوازم حرارتی به موها آسیب میزنند:

معمولا برای فر کردن، صاف کردن یا حجیم کردن موها از لوازم حرارتی استفاده می کنیم. مداوم استفاده کردن این دستگاه ها اصلی ترین علت خشکی موهاست.

تحقیقات نشان می دهند که مصرف زیاد اتوی مو و بابلیس به ساختار موها آسیب جدی وارد می کند. اما اگر ناگزیرید از سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید بهتر است سشوار 15 سانتیمتر از موها دورتر قرار بگیرد.

با آب سرد موها را بشویید:

حرارت زیاد آب می تواند موها را دچار سوختگی و خشکی کند. اما اگر موها را با  آب سرد بشویید موها سریع تر رشد خواهند کرد. پس از شامپو زدن، یک تا دو دقیقه صبر کنید و سپس موها را با آب خنک شستشو دهید. اینکار سبب احیای ساقه موها و پوست سرتان می شود.

مصرف روغن های گیاهی فراموش نشود:

می توانید از روغن های طبیعی برای درمان خیلی از مشکلات مو و پوست سر استفاده کنید. درضمن این روغن ها عوارض محصولات شیمیایی را ندارند و بی خطر هستند. توصیه می کنیم پیش از استحمام با چند قطره روغن موها را ماساژ دهید. روغن نارگیل، روغن اسطوخدوس و روغن زیتون از جمله روغن های معروفی هستند که می توانند به سلامت موهای شما کمک کنند.

موها را با کلاه بپوشانید:

اشعه های نور خورشید می توانند به موها و پوست سر آسیب جدی وارد کنند. بخصصو اگر موهایتان خشک است اصلا نباید در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار بگیرند. استفاده از کرم ضدآفتاب مو و ژل آلوئه ورا می تواند آسیب های اشعه های مضر را به حداقل برساند.

موها را گرم کنید تا خشکی مو ازبین برودReviewed by Arayesh on May 31Rating: 3.0موها را گرم کنید تا خشکی مو ازبین برودموها را گرم کنید تا خشکی مو ازبین برود. برای حفظ سلامت موها و جلوگیری از خشکی مو نیاز نیست حتما به دنبال روش ها و مواد پرهزینه بروید. شامپو موهای خشک.

موها را گرم کنید تا خشکی مو ازبین برود. برای حفظ سلامت موها و جلوگیری از خشکی مو نیاز نیست حتما به دنبال روش ها و مواد پرهزینه بروید. شامپو موهای خشک.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *