کرم مرطوب کننده رنگی
کرم مرطوب کننده رنگی چیست؟
تیر ۱۸, ۱۳۹۸
لاک برای خانم های باردار
نکات خرید لاک برای خانم های باردار (قسمت۲)
تیر ۲۱, ۱۳۹۸

ماسک صورت برای پوست ‌غیر یکنواخت یا خشک

ماسک صورت خشک

ماسک صورت برای پوست ‌غیر یکنواخت یا خشک

ماسک صورت برای پوست ‌غیر یکنواخت یا خشک

   ماسک ‌های لایه ‌بردار و اسکراب ‌ها، سلول‌ های مرده‌ را از بین خواهند برد تا پوست، رطوبت بیشتری دریافت کند. این ماسک ‌ها را باید در قسمت ‌هایی استفاده کنید که رنگ آن یکدست نیست یا پوست، ظاهری کم ‌حال دارد. در بیشتر مواقع، گونه‌ ها دچار چنین وضعیتی خواهند شد. ماسک ‌های روشن ‌کننده با ترکیباتی مانند ویتامین C به یکدست‌ کردن رنگ پوست کمک می ‌کنند و لکه ‌های سیاه را از بین خواهند برد. از این ماسک ‌ها برای بخش ‌هایی استفاده کنید که رنگدانه‌‌های پوستی بیشتر تجمع دارند، مانند گونه ‌ها،‌ بینی و پیشانی. جهت شادابی پوست و یکدست‌ شدن رنگ آن، یکی از ماسک ‌های لایه‌ بردار و روشن‌کننده زیر را انتخاب کنید:
- ماسک صورت زغال و شکر سیاه فریمن
   این ماسک در کمترین زمان منافذ پوستی را سم‌ زدایی و لایه ‌برداری می ‌کند. همچنین لطافت و نرمی را برای پوست به ارمغان می ‌آورد. در این ماسک از زغال فعال استفاده شده است. به لطف این ماده، بدون اینکه پوست بیش ‌ازحد خشک شود، چربی و آلودگی‌ها از بین می‌روند. از طرف دیگر شکر سیاه موجود در این ماسک، سلول ‌های مرده را لایه‌ برداری می‌کند و پوست، رنگ طبیعی و زیبای خود را دوباره پیدا می‌ کند. می‌توانید از این ماسک صورت چندکاره به ‌عنوان اسکراب یا ماسک‌ژل کمک بگیرید.
- ماسک چای سبز و شکوفه‌ی پرتقال فریمن
   این ماسک به ‌سرعت منافذ پوست را باز می ‌کند و لک ه‌های تیره پوست را از بین می ‌برد. حضور چای سبز و شکوفه پرتقال که خاصیت آنتی ‌اکسیدان دارند، موجب شده تا این ماسک، پوست صورت را شاداب و جوان نشان دهد. ویتامین C موجود در این ماسک، رنگ پوست را یکدست می‌ کند. استفاده‌ آسان از این ماسک پیل‌آف در هر زمان به ‌عنوان یک ماسک صورت چندکاره پیشنهاد می ‌شود.
- ماسک و اسکراب لایه ‌بردار خاک رس و الماس فریمن
   ماسک خاک رس و الماس فریمن اثربخشی بسیار سریعی در روشن‌ و براق‌کردن رنگ پوست دارد. ترکیبات آن، سلول ‌های مرده را از بین می ‌برد و پوست را برای مدت طولانی درخشان و جذاب می ‌کند. ماسک خاک رس و الماس برای اثربخشی کامل به 10 دقیقه زمان نیاز دارد و می ‌توانید از آن به‌عنوان اسکراب کمک بگیرید.

ماسک صورت برای پوست ‌غیر یکنواخت یا خشکReviewed by آرایشگاه on Jul 9Rating: 3.0ماسک صورت برای پوست ‌غیر یکنواخت یا خشکماسک های صورت چند کاره ماسک هایی با چند ویژگی مختلف هستند که در یک محصول خلاصه شده و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کنند. در این مقاله ماسک های چند کاره را به شما معرفی می کنیم.

ماسک های صورت چند کاره ماسک هایی با چند ویژگی مختلف هستند که در یک محصول خلاصه شده و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *