پاکسازی پوست چرب
مراحل پاکسازی پوست چرب و مستعد جوش (قسمت ۱)
تیر ۱۷, ۱۳۹۸
ماسک صورت خشک
ماسک صورت برای پوست ‌غیر یکنواخت یا خشک
تیر ۱۸, ۱۳۹۸

کرم مرطوب کننده رنگی چیست؟

کرم مرطوب کننده رنگی

کرم مرطوب کننده رنگی چیست؟

کرم مرطوب کننده رنگی چیست؟

   امروزه رسیدگی به پوست، مخصوصاً پوست صورت به قدری اهمیت دارد که برای قسمت‌ های مختلف انواع پوست، محصولات مراقبتی خاصی تولید شده است. در این زمینه می توان به محصولاتی مانند کرم مرطوب کننده و ضد چروک، ترکیبات مخصوص دور چشم، لوسیون‌های پوست صورت و مواردی از این دست اشاره کرد. هر کدام از این محصولات ویژگی های خاصی دارند که تآثیر مستقیمی بر روی پوست خواهند داشت. به این موارد باید لوازم آرایشی را نیز اضافه کنیم که در انواع و اقسام مختلف راهی بازار شده‌ اند. وجود تعداد زیاد محصولات آرایشی و بهداشتی به‌ خودی خود مشکلی ندارد، اما حجم بالای این محصولات موجب شده تا خرید آن‌ ها دشوارتر شود و حتی اگر حوصله و بودجه خرید آن‌ ها را داشته باشید، باز هم حمل و نگه‌ داری این محصولات دردسرهای زیادی دارد.
   به همین منظور سلاطین آرایشی و بهداشتی به فکر افتاده‌ اند و بعضی از محصولات را با هم ترکیب کرده‌ اند. شما ممکن است هنگام خرید با محصولات آرایشی روبرو شده باشید که همزمان چند هدف را محقق می سازند. در واقع یک محصول چند کاره هستند. کرم مرطوب کننده رنگی یکی از این محصولات چند کاره است که در کنار آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست، گزینه مناسبی برای آرایش روزانه و یا زیرسازی آرایش است. همچنین با خرید چنین مرطوب‌ کننده‌ ای عملاً با یک تیر دو نشان زده‌اید زیرا در کنار صرفه‌ جویی در هزینه، وقت کمتری برای آبرسانی و آرایش صورت اختصاص خواهید داد.

   کرم مرطوب کننده همانطور که از نام آن پیداست، کِرمی است که از یک طرف پوست را آبرسانی می کند و از طرف دیگر با توجه به رنگ‌ دانه‌ هایی که در آن استفاده شده، رنگ پوست را تغییر می‌ دهد. برای نمونه اگر رنگ پوست صورت شما ناهماهنگ است، می‌ توانید روی مرطوب‌ کننده‌ های رنگی برای یک‌ دست شدن رنگ پوست حساب کنید. بیشتر مرطوب‌ کننده‌ های رنگی، با رنگ‌ های متفاوتی در بازار وجود دارند. از طرف دیگر معمولاً این محصولات غلظت ملایمی دارند و پوشش آن‌ها همانند مواد زیرسازی آرایش است. همچنین جالب است بدانید که مرطوب‌ کننده‌ های رنگی در انواع مختلف برای پوست‌ های متفاوت عرضه می‌ شوند؛ برای مثال بعضی از آنها دارای ترکیبات ضدپیری هستند، در صورتی که بعضی دیگر برای پوست‌ های چرب فرموله شده‌ اند. در نتیجه برای انتخاب کرم مرطوب کننده رنگی حتماً دقت لازم را داشته باشید و محصولی را بخرید که مناسب پوست شما باشد.
   در ساخت مرطوب‌ کننده‌ های رنگی از ترکیبات شیمیایی جاذب رطوبت (humectants)، آنتی‌ اکسیدان‌ ها، اکسید آهن و اکسید تیتانیوم استفاده می‌ شود. به همین دلیل استفاده از آنها مانند سایر آبرسان‌ ها، در فصل‌ های پاییز و زمستان که پوست گرایش بیشتری به خشکی دارد، مناسب‌ تر به نظر می‌ رسد. کرم های مرطوب کننده رنگی شاید یکی از جالب ترین انواع محصولات آرایش باشند زیرا به راحتی زیرسازی آرایش و آبرسانی پوست را برای شما انجام می دهند. این کرم ها توسط برندهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. 

کرم مرطوب کننده رنگی چیست؟Reviewed by آرایشگاه on Jul 9Rating: 2.5کرم مرطوب کننده رنگی چیست؟کرم مرطوب کننده رنگی کرمی است که علاوه بر آبرسانی و هیدراته کردن پوست می تواند برای آرایش پوست و زیر ساز آرایش مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله این کرم را به شما معرفی می کنیم.

کرم مرطوب کننده رنگی کرمی است که علاوه بر آبرسانی و هیدراته کردن پوست می تواند برای آرایش پوست و زیر ساز آرایش مورد استفاده قرار گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *