سلامت مو
مشکلات و آسیب ناشی از نشستن مو
دی ۶, ۱۴۰۰
مراقبت پوست
چند روش خانگی برای پاکسازی پوست (قسمت۱)
دی ۸, ۱۴۰۰

مراقبت های بعد از اپیکانتوپلاستی

اپیکانتوپلاستی

مراقبت بعد از اپیکانتوپلاستی

مراقبت بعد از اپیکانتوپلاستی

مراقبت از اپیکانتوپلاستی

جراحی اپیکانتوپلاستی سرپایی صورت میگیرد و تا یک ساعت به طول می انجامد. پس از عمل، غالبا پلکها کبود می شوند که در دو هفته بهبود می یابند. در طول درمان، پلک ها، کم کم از حالت تورم خارج می شوند و به صورت اولیه برمیگردند.

به بیمار توصیه می شود که در این دوره استراحت کنند  و از فعالیت های ورزش و سنگین بپرهیزند. پزشک برای کنترل درد داروهایی را تجویز خواهد کرد. در ضمن یادتان باشد که یک هفته بعد از جراحی و تا زمانی که بخیه ها باز شوند، اصلا از مواد آرایشی استفاده نکنید. توجه کنید پروسه بهبودی اپیکانتپوپلاستی و بهبود هر بیمار با دیگری متفاوت است چون ساختار چشم افراد با هم متفاوت است، بنابراین دقت کنید بهترین متخصص را برای این عمل انتخاب کنید چراکه در بهبود زخم ها و دوره بهبودی کوتاه تر نقش بسزایی دارند.

مراقبت های بعد از اپیکانتوپلاستیReviewed by Arayesh on Dec 28Rating: 3.0مراقبت بعد از اپیکانتوپلاستیمراقبت های پس از اپیکانتوپلاستی، جراحی اپیکانتوپلاستی سرپایی صورت میگیرد و تا یک ساعت به طول می انجامد. پس از عمل، غالبا پلکها کبود می شوند.

مراقبت های بعد از اپیکانتوپلاستی ، جراحی اپیکانتوپلاستی سرپایی صورت میگیرد و تا یک ساعت به طول می انجامد. پس از عمل، غالبا پلکها کبود می‌شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *