محصولات سینره
کرم لیفتینگ سینره
آذر ۹, ۱۳۹۶
رفع چین چروک
پیشگیری از چین و چروک با بخار آب
آذر ۹, ۱۳۹۶

عوارض تاتو بدن (قسمت سوم)

مهمترین عوارض تاتو

عوارض تاتو بدن (قسمت سوم)

عوارض تاتو بدن (قسمت سوم)

   تاتو یا طراحی بدن امروزه در آرایشگاه برای هاشور کردن ابرو ها و طراحی لب ها به صورت آرایش دائم و خط چشم و در کل آرایش دائم صورت به کار می رود. این روش برای آرایشگران روشی درآمد زا است. اما فراموش نکنیم که این نوع روش های آرایشی دارای عوارضی است که می تواند موجب آسیب رساندن به پوست بدن و حتی سلامتی بدن گردند. در مطالب پیشین برخی از عوارض تاتو را باهم بررسی کردیم در این مقاله قصد دارید عوارض ناشی از رنگ تاتو را مورد بررسی قرار دهیم. بسیاری از رنگ های مورد استفاده در تاتو را می توان به راحتی با روش لیزر از پوست پاک کرد. البته بستگی دارد رنگ تا چه حد در پوست نفوذ کرده باشد. 
- وقتی رنگ کاملا پاک نمی‌شود!
   سیستم دفاعی بدن در مقابل رنگ که یک جسم خارجی است مقابله می کند. زمانی که سیستم دفاعی بدن وارد عمل می‌شود، پاک کردن ذرات رنگ دیگر کار راحتی نخواهد بود و بیمار مجبور خواهد شد که مرتبا از داروهای کورتونی و داروهای ضدالتهابی به صورت موضعی و تزریقی در داخل ضایعه یا به صورت خوراکی استفاده نماید و این مسئله می‌تواند فرد را با مشکلات متعددی مواجه کند. چون این نوع داروها خود دارای عوارضی هستند که می توانند آسیب های فراوانی به بدن بزنند.
- تاتوی موقتمشکلی ندارد!
   برای تاتوی موقت معمولا از حنای سیاه‌ رنگ یا رنگ‌ های دیگر به صورت موضعی و سطحی استفاده می کنندو رنگ‌ روی سطح پوست قرار می‌گیرد و به داخل پوست نفوذ نمی کند، اما همین رنگ می‌تواند واکنش‌ های آلرژیک شدید نیز ایجاد نماید و یا علائمی نظیر تورم، قرمزی و خارش شدید ایجاد کند. با وجود اینکه این نوع تاتو موضعی و سطحی است اما باید برای درمان عارضه‌ های آن از داروها، کرم‌ ها و پماد های ضد التهابی استفاده شود و تا زمانی که رنگ از روی پوست پاک نگردد، مشکل برطرف نخواهد شد.
- با لب‌ها شوخی نکنید!
   در تاتوی لب ها نیز احتمال بروز تمام عوارضی که در تاتوی روی پوست گفته شد، وجود دارد. علاوه بر این چون در این تاتو از رنگ قرمز استفاده می‌شود، احتمال رخداد آلرژی نیز وجود دارد. احتمال وقوع این اتفاق بسیار کم است، اما اگراتفاق بیفتد خلاصی از دست آن آسان نیست، زیرا پاک کردن رنگی که داخل مخاط لب شده بسیار مشکل بوده و حتی در برخی موارد نیز غیرممکن خواهد بود. قبل از ورود لیزرها، معمولاً از روش‌های جراحی برای پاک کردن تاتو استفاده می‌شد که متاسفانه این روش‌ها موجب ایجاد جوشگاه‌ ها و اسکارهای شدیدی روی پوست می‌ شدند. البته هرچه تزریق سطحی‌ تر و رنگ غیرحرفه‌ ای‌ تر باشد، پاک کردن آن بالطبع راحت‌ تر خواهد بود.


مطالب مرتبط: 
عوارض تاتو بدن ( قسمت اول)
عوارض تاتو بدن ( قسمت دوم)

عوارض تاتو بدن (قسمت سوم)Reviewed by سه رخ on Nov 30Rating: 3.0عوارض تاتو بدن (قسمت سوم)تاتو بدن چه تاتو برای لب ها و ابروها و چه طرح هایی که بر روی پوست ایجاد می کنند دارای عوارضی است که ممکن است سلامت فرد را به خطر بیندازد. در این مقاله عوارض تاتو را به شما معرفی می کنیم.

تاتو بدن چه تاتو برای لب ها و ابروها  و چه طرح هایی که بر روی پوست ایجاد می کنند دارای عوارضی است که ممکن است سلامت فرد را به خطر بیندازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *